Przeniesienie napędu
: łożysko oporowe sprzęgła do wymiany po 6.000 km.
Inne
: zupełnie luźny - niedokręcony wentylator chłodnicy (dobrze,że nie odleciał)
1,0
Całokształt
Wrażenia
1,0
Silnik
Przy stanie licznika 6.200 km silnik nie nadaje się do jazdy - brak sprężania na II cylindrze, wielokrotne wypadanie zapłonu, nierównomierna praca itp.
1,0
Skrzynia biegów
W 9 letnim Peugeocie skrzynia pracowała lepiej - wybieranie biegów przy niskich temperaturach nie sprawiało żadnych problemów. Auto miało 270 tysięcy km. na liczniku i wielu uzytkowników - samochód służbowy.
3,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
Brakuje wycieraczki na tylnej szybie. Peugeot miał a też był to sedan.
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dwulitrowy silnik Peugeota palił tyle samo w mieście co ten o pojemności 1,4 l.
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Silnik - awaria
Skrzynia biegów - uszkodzenie łożyska oporowego po 6.000 km. do wymiany. W Polonezie wytrzymało 80.000
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 16V 95KM 70kW
[l/100km]