Bardzo dobre auto w tej klasie cenowej. Wygodne, pojemne, bezproblemowe, o zadowalających osiągach, nie męczy, dobry promień skrętu, dobra ergonomia, samochód stabilny również przy większych prędkościach.
Wrażenia
3,0
Silnik
Życie zaczyna się powyżej 4000 rpm, jednak robi się wtedy trochę głośno i rośnie apetyt na olej ale to w sumie Pan Pikuś.
5,0
Skrzynia biegów
Zero problemów, zgrzytów itp. Długi skok dźwigni - polubiłem. Dobrze dobrane przełożenia.
5,0
Układ jezdny
Bez zarzutu ale mam obniżone zawieszenie co pozwala na znacznie więcej.
Komfort
5,0
Widoczność
Naprawdę bardzo dobra widoczność, bez masywnych słupków jak w bunkrze, a wiele samochodów tak ma.
5,0
Ergonomia
Wygodnie jak u cioci na kanapie więc dłuższe trasy to no problem. Wszystko pod ręką i estetycznie. Bardzo przyzwoite materiały ale mam akurat wykończenie w skórze.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima automatyczna chłodzi, ogrzewanie grzeje, szyby nie parują (filtr trzeba jednak zmieniać). Jest OK.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przy tej wielkości jest naprawdę w porządku. Nikt nie narzeka, nawet na tylnej kanapie.
3,0
Wyciszenie
Wyciszenie nie jest złe. Do 120 km/h jest cicho, potem jednak słychać silnik. Dźwięk jest jednak do zaakceptowania, nie denerwuje.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zwykłe koszty eksploatacyjne. Żarówka, olej. Przy LPG spalanie - super.
Bez LPG - zapomnij. Klocków hamulcowych i tarcz nie tnie, nic się nie zepsuło.
5,0
Stosunek jakość/cena
Cena/jakość. Daj Panie Boże, trochę aut już przerobiłem i to naprawdę różnych i tu jest bardzo OK.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jedna żarówka reflektora i 2 żarówki podświetlenia konsoli.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
W tym przypadku odpowiedzią jest pytanie: A co to takiego ?
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 DOHC 16v 121KM 89kW
[l/100km]