Jest to moja druga ocena - teraz po 11 tys. i pierwszym przeglądzie. Auto doskonale się sprawdza jako samochód rodzinny; zwinny w mieście, dynamiczny w trasie. Jestem bardzo zadowolony, nie było żadnych przykrych niespodzianek, jak w innych wypowiedziach. Może dlatego, że starannie je dotarłem, przez pierwsze 2 tys. km jeździłem spokojnie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak na 1600 - badzo dobrze. Kopa dostaje powyżej 3 tys. obr. Elastyczny, nie ma problemu z wyprzedzaniem. Na autostradzie A4 - co prawda na pagórkowatym terenie - rozpędziłem auto do 200 km/h i jeszcze mógł iśc dalej (w katalogu podają maks. 187 km/h).
4,0
Skrzynia biegów
Czasem hachy wsteczny, ale chyba się dotrze (tak jak jedynka z którą już nie ma problemów).
5,0
Układ jezdny
Twarde, sportowe zawieszenie. Może troche obniża komfort, ale doskonale się trzyma drogi.
Komfort
5,0
Widoczność
Jak w typowym nowoczesnym aucie: trzeba uważać perzy cofaniu.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką, dobrze widoczne.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzerzeń, klima działa OK.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Więcej miejsca niż u konkurecji. Mam 190 cm i wygodnie mi jest zarówno z przodu jak i z tyłu.
4,0
Wyciszenie
Tu mogłoby być lepiej - słychać uderzenia drobnych kamieni o podwozie.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niestety duzo pali w mieście. W zimie trudno było zejsć poniżej 10 litrów.
5,0
Stosunek jakość/cena
Tańszy o ok. 5-15 tys. od francuskich, niemieckich i japońskich odpowiedników, a na pewno nie gorszy.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Żadnych
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnych
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 DOHC 16v 109KM 80kW
[l/100km]