jedna z najbardziej rozsądnych propozycji z uwagi na ponadstandardowe wyposażenie za umiarkowane pieniądze, pełna elektryka (okna przednie i tylne, lusterka regulacja i podgrzewanie) z klimatyzacją wymaga u konkurencji znacznie większych pieniędzy, jeżeli wogóle taka opcja występuje
Wrażenia
5,0
Silnik
elastyczny, dynamiczny przy wyższych obrotach
4,0
Skrzynia biegów
długie przełożenia biegów, długi lewarek, biegi wchodzą płynnie
5,0
Układ jezdny
dobrze trzyma się drogi, nieco gorzej na zakrętach
Komfort
4,0
Widoczność
bardzo dobrze do przodu, gorzej na boki i do tyłu, szerokie słupki
5,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu i w zasięgu, wygodne fotele
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zastrzeżeń, szybko ciepło w zimę oraz chłodno w lecie, klimatyzacja bez zastrzeżeń
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wygodnie dla pasażerów z tyłu, nawet przy maksymalnym cofnięciu foteli przednich
4,0
Wyciszenie
do 120 km/h zupełnie przyzwoicie, przy większej prędkości nieco gorzej
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
nic się nie zepsuło, cena przeglądu po 30 tys. km niska - 298 zł plus materiały (oleje, płyny, świece, filtry itp.) - 308,67 zł, razem 606,67 zł z VAT
5,0
Stosunek jakość/cena
bardzo korzystny stosunek wyposażenia i jakości do ceny, jedna z najlepszych propozycji na rynku
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nie ma żadnych problemów z wyjątkiem wymiany żarówek
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie wystąpiły żadne poważne usterki, samochód zawsze uruchamiałem mimo największych mrozów