Zawieszenie
: Je?dzi?em w ?yciu wieloma samochodami i przednio i tylno nap?dowymi i 4x4, ale jego naprawd? dobrze si? prowadzi, nie ma tendencji do podsterowno?ci jak wi?kszo?c przednionap?d?wek.
4,0
Całokształt
Du?y, pojemny, tani.
Wrażenia
4,0
Silnik
W miare cichy, elastyczno?c taka sobie, ale przez ostanie lata du?o je?dzi?em dieslami, a m?j prywatny Seicento by? 8 zaworowy i nie trzeba by?o go tak kr?cic, wi?c dlatego takie odczucia.
3,0
Skrzynia biegów
Du?o czyta?em o tym, ?e lubi haczyc tr?jka, ale u mnie bardziej haczy dw?jka. Mo?e si? u?o?y, poza tym skrzynia na poziomie Lanosa i Nubiry, jak kto? je?dzi? b?dzie si? czu? jak w domu.
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie wielowahaczowe robi swoje, mo?e to nie Focus, ale przyjemnie si? w chodzi w zakr?ty.
Komfort
4,0
Widoczność
Zauwa?y?em, ?e starsze Lacetti maj? mniejsze lusterka, m?j ma wi?ksze, tylko po co oddalaj?? Napis ten jak w Espero z 1997 r. kt?rym kiedy? je?dzi?em \"The obcjets in mirror...\" Poza tym to kombi, wi?c widoczno?c do ty?u jak w dostawczaku, jak kto? je?dzi? to nie przeszkadza.
4,0
Ergonomia
W sumie nie ma si? czego czepiac, mo?e gdyby jeszcze kierownica by?a regulowana w dw?ch p?aszczyznach, ale ok jak za t? kase.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Opukac, klima dzia?a super, a dzisiaj by?o ch?odniej, wi?c ogrzewanie te? ok, zobaczymy zim?. Du?y plus za nawiewy pod siedzeniami dla pase?er?w z ty?u.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duuu?o i z ty?u i z przodu, jak na t? klas?, czyli kompakt.
4,0
Wyciszenie
Nie doskonale, ale dobrze, na fabrycznym gazie, silnik jest g?o?niejszy, prze??czaj?c na benzyn? s?ychac r??nic
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Najmniej uda?o mi si? w trasie 8 na gazie i 7 na benzynie, ale jecha?em delikatnie, normalnie przynajmniej litr wi?cej. Najwi?cej miasto korki, ca?y czas klima 12l/100 gazu.
5,0
Stosunek jakość/cena
Tej wielko?ci nowy samoch?d to tylko Dacia Logan MCV jest ta?sza.