Nie jest to samochód dla kierowców ze sportową żyłką. Dla pozostałych polecam.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik dość mułowaty na niskich obrotach. Powyżej 2500 jest nieżle. Niestety powyżej 4000 zaczyna być głośno. Najlepiej kręcić pomiędzy 2500 a 4000 obrotów. Niestety takie są "zalety" wysilonego silnika 16V.
3,0
Skrzynia biegów
Skoko lewarka dość długie, precyzja średnia, wymaga trochę siły i wprawy, na poczatku haczy wsteczny.
4,0
Układ jezdny
Nie jest zle, trochę za bardzo pochyla się na szybko pokonywanych zakrętach. Komfort jazdy zadowalający.
Komfort
4,0
Widoczność
Kiepska widoczność do tyłu - trzeba uważać lub założyć czujniki. Lewe lusterko powiększa obraz i tym samym ogrnicza się pole widzenia - dziwne rozwiązanie. Poza tym ok.
5,0
Ergonomia
Ergonomia bardzo dobra.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Parują szyby podczas deszczu lub śniegu. Można sobie poradzić dmuchawą lub klimą. Dość długo się nagrzewa.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tutaj bardzo dobrze.
4,0
Wyciszenie
Cichy na niskich obrotach - do około 4000 obr. nie jest to lumuzyna więc trochę silnik słychać.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Trochę za duże zyżycie paliwa jak na 95 KM. Powinno być o 1l/100 mniejsze.
5,0
Stosunek jakość/cena
Cena jest bardzo korzystna. Samochód wart swej ceny. Drobne wady przy cenie niższej o 12000 zł od konkunencji można wybaczyć.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Plastiki trochę skrzypią od czasu do czasu w zimie. Może w lecie będzie lepiej.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 16V 95KM 70kW
[l/100km]