jestem zadowolony, chociaz czasami mnie kusi wiekszy silnik ale, wybralem wariant oszczednosciowy, przynajmniej nie kusi ....
Wrażenia
4,0
Silnik
potrzebuje obrotów ok 4000 tys wtedy jedzie całkiem fajnie, ponizej kultra pracy na miniu ale to 16 zaworówka, max moment obrotowy przy 131Nm/4400 obr/min wiec nie mozna inaczej jexdzic, ci ktorzy nazekaja na ten element niech sie dokształca jak jaxdzic nowoczesnymi silnikami !
4,0
Skrzynia biegów
no 2 na 3 mogłoby byc lepjej ale to nie jest auto sportowe, troche wyczucia i przyzwyczjenia
5,0
Układ jezdny
bez zarzutu, i twardosc i komfort na najwyzszym poziomie
Komfort
5,0
Widoczność
jest oki, duze szyby, duze lusterka wsteczne.
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
na pewno szybciej nagrzewa niz w astrze 2
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ponadprzecietna jak na te klase, uwazam ze nawet moze konkurowac z niejedna bryka z z klasy wyzszej
5,0
Wyciszenie
kolejna pondprzecietna cecha, jest po prostu cicho
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak zawsze mogloby byc lepiej. jest w granicach rozadku w koncu to 95 KM, wiec potrzebuje paliwa, byle by nie deptac gazu do podlogi
5,0
Stosunek jakość/cena
kto umie liczyc chocby kalkulatorem wie ze to połacalny zakup.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
bez zarzutu, jak dla mnie auto bez kompleksów, jak tak dalej bedzie to chevrolet lacetti zyska opinie auta niezawodnego
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak powaznych usterek
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 16V 95KM 70kW
[l/100km]