w tych czasach odchodza juz do lamusa rożnice między np niemieckim super volkswaggenem a koreańskimi autkami. usterki zdarzają sie nawet w doskonałych markach a samochody uważane kiedyś za mierne potrafia obecnie jeździć bez usterek wiele lat. i tak chyba jest także z postkoreańskim chevroletem
Wrażenia
5,0
Silnik
skoro mozna ruszyc z 3 biegu to chyba świadczy o elastyczności. Poza tym jak na samochód klasy C silnik wcale nie jest "męczący" jheśli chodzi o ilość decybeli powyżej 3000 obr.Faktem natomiast jest że czuć chwilowy spadek mocy po uruchomieniu klimy.
4,0
Skrzynia biegów
za duzy lewarek ale nic nie haczy, inaczej było w trakcie pierwszych 2 - 3 tysiecy km, skrzynia wydawała się być niezbyt precyzyjna
5,0
Układ jezdny
żadnych uwag. doskonały na zakrętach, i bardzo dobrze dostrojone zawieszenie
Komfort
4,0
Widoczność
tlko tył niezbyt "komfortowy", ale jak na razie bez obtarć lub wgniecen tylnego zderzaka:) kwestia przyzywczajenia
5,0
Ergonomia
bez uwag.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez uwag (kolor czarny wiec słoce skutecznie podgrzewa autko, ale klima chłodzi idealnie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bez uwag
4,0
Wyciszenie
może nazbyt słychac toczenie koł
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
w mieście dużo, według dość dokładnego pomiaru wyszło mi 11 l /100, ale w trasie jest w okolicach 6,5 do 7l/100
5,0
Stosunek jakość/cena
od 3000 do 10000 zł taniej niż konkurencja a jakość porownywalna
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nawet żarówek nie musiałem wymieniać..ale poewnie niebawem nastapi ta chwila
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
żadnych usterek
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 16V 95KM 70kW
[l/100km]