Auto bardzo amerykańskie - czyli ospałe ale komfortowe... Cieszy dobre wyposażenie wersji LTZ: alufelgi (wstyd, ze takie auto nie ma ich już w podstawowych LS i LT), skóra i pełna elektryka...
Wrażenia
4,0
Silnik
W sumie to auto trochę czasami jest ospałe ale da się je rozkręcić
2,0
Skrzynia biegów
zwykły 4-stopniowy automat... Moim zdaniem to właśnie on zabiera autu dynamikę i potencjał... Powinien mieć tryb manualny albo 1 lub 2 stopnie więcej
5,0
Układ jezdny
nie mam zastrzeżeń... szybko się oswoiłem
Komfort
5,0
Widoczność
jak pięciometrowe auto doskonała
4,0
Ergonomia
zadowalająca
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
po amerykańsku!! świetna stroan auta!! Zupełnei jak w moim poprzednim aucie - Buick Park Avenue
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
olbrzym
5,0
Wyciszenie
nie jechałem tym autem jeszcze 120 (oczywiście na jego liczniku czyli ze 190km/h) póki co wewnątrz bezszelestnie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
trudno oceniać bo auto mam 2 miesiące... jeszcze nic się nie zepsuło... Auto pali mniej od Buicka
5,0
Stosunek jakość/cena
przy tym kursie dolara cena wypadła po prostu doskonale... jeśli to się utrzyma to niech europejskie salony z gołymi kompaktami w cenie mojego Cheviego zapomną o mnie na zawsze...
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
mam auto jeszcze krótko - nie mam zarzutu póki co
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
mam auto jeszcze krótko - nie mam zarzutu póki co
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.9 i V6 245KM 180kW
[l/100km]