Przeniesienie napędu
: Z układem LSD i dobrymi oponami niema śniegu z którego by nie wyjechał.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: pompa wspomagania
Karoseria
: korozja zderzaków od wewnątrz
Układ elektryczny
: nianaprawialne uszkodzenie świateł awaryjnych
5,0
Całokształt
Tym samochodem trzeba umieć jeździć. Gabaryty ciężarówki zwracają się wewnątrz. Klocki hamulcowe znikają błyskawicznie. Eksploatacja przez 20 lat jest bardzo prawdopodobna i opłacalna. Nie warto sprzedawać zbyt szybko ze względu na dużą utratę wartości.
Wrażenia
5,0
Silnik
Ciąg i odgłos jak turbina lub elektryczny.
4,0
Skrzynia biegów
Przy zimnym silniku (wyższe obroty) ciągnie na D, trzeba wrzucać na N. Ma to znaczenie przy hamowaniu szczególnie w zimie. Uwaga na poziom oleju (nawet serwisy rzadko tam zaglądają).
5,0
Układ jezdny
Ten wóz płynie. Powyżej 120/h nie działają hamulce (autostrada to śmierć).
Komfort
3,0
Widoczność
Katastrofa do tyłu potrzebna kamera cofania.
4,0
Ergonomia
Siedzi się bardzo z boku. Co przy szerokości wozu może drogo kosztować.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
To samochód z innej rzeczywistości. Z Ameryki gdzie wszystko jest wielkie.
4,0
Wyciszenie
Ponad 100/h głośno.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Za coś się płaci i dostaje się to z nawiązką.
4,0
Stosunek jakość/cena
Najlepiej kupić z Niemiec Lowtop\'a, i znaleźć blisko dobry serwis aut amerykańskich.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przy całości \"Like a rock\" wkurzają pierdołki. Plastiki, niedopasowania, ostre krawędzie, braki montażu i kontroli.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Ukręcił się wałek napędu pompy wspomagania, po kolejnej zimie zaskrzypiał pasek wieloklin, bardzo słaby akumulator oryginalny.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 5.3 285KM 210kW
[l/100km]