Po przebiegu 63 kkm potwiedzają się oczekiwane korzyści. Idealne auto do spokojnej jazdy i długich przebiegów. Trochę za słaby silnik do dynamicznej jazdy zwłaszcza autostradą. Solidnie wykonane wnętrze. Oby tak dalej.
Wrażenia
3,0
Silnik
silnik troche za słaby dla tej wielkości auta. Trochę to przeszkadza przy szybkiej jeździe autostradą. Nieco przestarzały lecz może właśnie dlatego niezawodny.
4,0
Skrzynia biegów
w praktyce bez istotnych uwag. Działa.
4,0
Układ jezdny
Brak potrzeby wymiany jakichkolwiek elementów pomimo kiepskiej jakości naszych dróg. 2 drobne usterki - wymiana obu czujników ABS wprzednich kołach.
Hamulce ok. Prwoadzenie istabilność Ok, choć niejest to Porsche.
Komfort
4,0
Widoczność
Do tyłu byle jak. Do przodu fantastyczna. Czasem troche przeszkadzają, zwłaszcza w manewrach miejskich szerokie przednie słupki.
4,0
Ergonomia
Mały schowek pasażera. Brak możliwości ściemniania panelu klimatyzacji, co w nocy wręcz oślepia.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Konieczne włączenie klimy w razie deszczu. Poza tym ok.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ogromne, porawnie zaprojektowane i wykonane wnętrze. Mało pojemny bagażnik.
4,0
Wyciszenie
Jak na tę klasę i cenę bardzo przyzwoite.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dane śr.dla LPG (ok. 20% więcej niż benzyna) V Gen Icom
szosa spokojna jazda 100 -120 10l
miasto -12-13l
autostrada 12-16l
Przeglądy - ceny przeciętne brak kosztów napraw
5,0
Stosunek jakość/cena
W moim przypadku znakomita. Auto tej wielkości niezwykle tanie. Teraz podobno jeszcze tańsze. Za te pieniądze mozna kupć jedynie Corolle, Octavie itp z mniejszym silnikiem i co najwyżej porównywalnie wyposażoną
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wymiana dwóch czujników ABS (łącznie z piastami kół przednich)
Poza tym zero problemów.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Póki co żadnych poważnych usterek. Serwisowa instalcja LPG działa doskonale.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 131KM 96kW
[l/100km]