Mało elastyczny, bo jest za słaby, brak mu CO NAJMNIEJ 30-40 KM :-(
4,0
Skrzynia biegów
Z powodu kłopotów z lewym kolanem ale i z lenistwa ;-))) wybrałem skrzynię automatyczną, adaptacja funkcjonuje, ale silnik ma trochę mocy dopiero koło 4.000 obrotów, więc skrzynia po szybkim wciśnięciu pedału gazu reaguje bardzo nerwowo...
4,0
Układ jezdny
Opony w fabrycznej kompletacji to niestety Hankook... samochód jest niestabilny w łukach i wężykuje przy szybkiej jeździe w koleinach. Od 10 lat jeżdzę różnymi Daewoo i zawsze na Pirelli... chciałem więc zmienić na P7, ale dealer doradził mi (z autopsji) ContiConactPremium2 => zdecydowana poprawa we wszystkich warunkach... z nadsterownego staje się lekko podsterowny... stabilny w jeździe na wprost, że o deszczu już nie wspomnę... :-))
Ale Leganza zachowywała się moim zdaniem nieco lepiej...;-)
Komfort
5,0
Widoczność
Boczne lusterka mają spore martwe pola !
4,0
Ergonomia
Podświetlenie panelu klimatyzacji - w nocy jest decydowanie zbyt mocne
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie należę do ludzi niskich i szczerze mówiąc nie rozumiem uwag dotyczących "niedoboru" przestrzeni nad głową...
Moim zdaniem nie warto się po prostu tak wysoko "lewarować" - podziwianie W WIDOKU Z GÓRY... CAŁEJ maski jest bez sensu... :-))))))))
5,0
Wyciszenie
Spory "kryzys akustyczny" Leganzy w zakresie 100-120 usunięto. Moim zdaniem nieco za głośno robi się dopiero około 160.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie oczekiwałem rewelacji - samochód ważący ponad 1,5T, z automatyczną skrzynią biegów MUSI sporo spalać.
Pali dużo i już.
PS. Ale zakładanie LPG w Evandzie uważam za totalne nieporozumienie...
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 131KM 96kW
[l/100km]