Inne
: Komfort podróży i pozycja za kierownicą. Nie ma drugiego takiego samochodu który oferował by podobną jakość podróży.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy
: Tylne szczęki w Tarczo bębnach dają popalić. Ręczny notorycznie się psuje.
5,0
Całokształt
Moim zdaniem jest piękniejszy niż większość samochodów starszych niż 10lat. Ale o gustach się nie dyskutuje. Brzydki na pewno nie jest. Jakość wykonania na wysokim poziomie. Komfort jazdy jest tak duży że trudno znaleźć samochody który oferował by podobną ilość komfortu. A części tanie jak barszcz sprawiając że nie szkoda inwestować w ten samochód.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jest wystarczający by czasem zmierzyć się z kimś z pod świateł. Świetnie się wkręca na obroty jak każdy inny japończyk/koreaniec. Dźwięk silnika cichy i przyjemny. A na trasie jechałem 180km/h i komfort podróży przy takiej prędkości jest nadal duży.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów jest ok ale skok drążka jest minimalnie mało precyzyjny.
5,0
Układ jezdny
Samochód dobrze się trzyma drogi nawet podczas szybkiego wchodzenia w zakręty.
5,0
Karoseria
Zabezpieczenia antykorozyjne jest na wysokim poziomie. Auto mimo 20 lat nie posiada dużo korozji. A elementy karoserii są wykonane solidnie.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność jest na wysokim poziomie.
5,0
Ergonomia
Wygląd deski rozdzielczej jest bardzo schludny i oryginalny. Dzielone zegary robią wrażenie a jakość plastików jest na wysokim poziomie. Plastiki są miękkie i nie skrzypią nawet po 20latach użytkowania.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja w standardzie na dodatek z elektroniczną cyfrową regulacją. Plus podgrzewane fotele które świetnie grzeją tyłek i plecy. Czego chcieć więcej?
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń jest tak ogromna, że gdyby podróżowało nim 5 wysokich osób mających po 180cm i każda z tych osób rozłożyła by szeroko nogi i plecy w pozycji leżącej to nadal wszyscy będą się czuć bardzo wygodnie.
5,0
Wyciszenie
Wyciszenie jest z pewnością na dużo wyższym poziomie niż większość innych samochodach które nie są tak dobrze wyciszone jak Evanda.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Czy Evanda nie powinna zostać ogłoszona najtańszym w utrzymaniu samochodem na świecie tego segmentu? Przecież utrzymanie tego auta kosztuje tyle co utrzymanie małego miejskiego auta. Mówię o kosztach części. A gdy ma się instalację Gazową to eksploatacja naprawdę nie jest droga.
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie znam drugiego takiego samochodu który mógłby być konkurencją, alternatywą dla Evandy. Jakość jest wysoka a ceny części należą do jednych z tańszych.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tylne szczęki w tarczo bębnach lubią się psuć nawet po wymienie na nowe.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poważnych usterek i niedoskonałości ten samochód nigdy nie miał.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 131KM 96kW
[l/100km]