Miałem go 5 lat na taxi psuło się wszystko co mogło w tępie ekspresowym. Łożyska, awarie cewki zapłonowej, strasznie zamulony samochòd. Szwankowała elektryka. Drogie lampy przednie po 900zl nowe używane po 500zl. Samochód dużo palił po mieście 20 litrów gazu w korkach z klima. Bez klimy w korkach tak ok 16 Gazu. W trasie palił 11 gazu. Kupiłem go za 15 tys włożyłem ok 20 tys. To nie jest samochód. Części do niego brak. I co najgorsze to badziewie. Nigdy więcej Chevroleta. To połączenie daewoo z cgewroletem to kpina. Samochód dla ludzi lubiących warsztatu. A i jeszcze szarpać nim przy wolnej jeździe każdy mechanik roskladal rece
Wrażenia
1,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
Wytrzymała ok 400 tys km na taxi to dobry wynik. Olej ciekł z niej jak zły. Dole wałem aby bto smarowanie juz wiary leciały ale skrzyni nigdy nie wymieniłem. Dobrze ze się nierozleciała. Jedyna dobra w tym samochód podobnym stworzenie rzecz
3,0
Układ jezdny
Lipa totalna sztywny długi i wrażenie ze się złamie na wybojach
Komfort
4,0
Widoczność
2,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 131KM 96kW
[l/100km]