Szukaj

Ocena kierowcy - Chevrolet Evanda

wapniaq, 13 lat temu
Silnik 2.0 i 16V 131KM 96kW
Rok produkcji 2004
Przebieg: 114 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Chevrolet Evanda 2.0 i 16V 131KM 96kW 2004-2006 - Oceń swoje auto
3,77
10% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ hamulcowy : dobre hamulce. nieprzesadny ABS.
4,0
Całokształt
samochód sprawia radość ale to już nie jest ta jakośc co leganza
Wrażenia
4,0
Silnik
odczuwalne drgania na wolnych obrotach. przy tej masie to elastyczny silnik musiałby mieć ze 200 KM a ten ma 131 i to tak jakoś dziwnie ułożonych. jechać jedzie ale rewelacji nie ma. zdecydowanie elastyczniejszy jest mój drugi samochód - Peugeot 807 2.2 HDI - moc 128 ale to niebo a ziemia P807 JEST ELASTYCZNY. wyrzuca delikatnie olej, ten fajczy się i śmierdzi w kabinie. walczyłem długo z wydechem bo myślałem że to wydech ale nie - to olej
4,0
Skrzynia biegów
czasami haczy przy wrzucaniu wstecznego - prawdopodobnie sprzegło ale tymczasem nie robię
4,0
Układ jezdny
w zasadzie bardzo dobrze się trzyma jezdni więc powinno być \"doskonale\" ale strasznie klekocze na nierównościach. mechanik sprawdzał wszystko i wszystko jest OK ale klekocze nadal. nie ma żadnego znoszenia w bok czy czegoś takiego jak napisał ktoś w opinii
Komfort
3,0
Widoczność
bardzosłaba szczególnie do tyłu przyparkowaniu - już myślę o czujnikach. na boki i do przodu może być
4,0
Ergonomia
wszystko tam gdzie potrzeba. dobre sterowanie radiem z kierownicy. trochę brak programowania fotela kierowcy - niby fotel elektryczny ale bez pamięci. czasami zaskakuje różnymi funkcjami - opuszczanie lusterka przy cofaniu. zamykanie wentylacji po zwolnieniu poniżej pewnej prędkości w korku
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
słabo. w zasadzie bez klimy cały czas paruje - trzeba jeździć na klimie. klima automatyczna - za mocno dmucha i tak że zawsze w twarz. tu znowu porównanie do P807 - tam jest znacznie lepiej. klimatyzacji się w P807 nie czuje. po prostu działa . w Evandzie działa ale czuje się ją na karku, na twarzy. ogrzewanie OK. najgorsze jest to że chwytak powietrza łapie opary oleju znad pokrywy silnika -
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
luksus. luz . super - dla pasażerów i kierowcy. bagażnik za mały i bardzo nieustawny
4,0
Wyciszenie
silnik wyciszony super. ale strasznie klekocze zawieszenie - każdy kamyk słychać
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
MAKABRA: około 16 litrów gazu i 1.5 litra benzyny na 100 w lecie (miasto/trasa 50/50) w zimie jakieś 14.5 gazu i 2.5 benzyny (po prostu dłużej się nagrzewa więc dłużej na etylinie a krócej na gazie)
5,0
Stosunek jakość/cena
luksusowe auto 100kkm przebiegu 6 lat za mniej niż 20kPLN
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
za krótko jeżdżę ale raczej dobrze. dostrzegam problemy z blacharką - gdzieniegdzie rdza, ,mimo że samochód bez stłuczek (na przykład rdza wokół otworów technologicznych pokrywy bagażnika - wstyd!
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie było. ale dotąd tez przebieg nieduży. wymieniałem łożyska z przodu ponad 300 PLN za stronę bo łożyska razem z piastą . niestety to już nie to co nexia albo leganza

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 131KM 96kW [l/100km]

Średnie zużycie
13,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
14,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
16,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
11,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Chevrolet Evanda 2.0 i 16V 131KM 96kW
Średni koszt przejechania 100 km
25,00 zł
12,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Chevrolet Evanda