Przeniesienie napędu
: Silnik diesel + automat + wersja LT wyposażenia - idealna kombinacja
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy
: Słabe tarcze
5,0
Całokształt
Super, polecam
Wrażenia
5,0
Silnik
Diesel, rewelacja: spalanie od 5 do 11 litrów. Średnio minimlanie w trasie 5,5-6 litrów. Dynamicznie trasa, autostrada opór gaz - 11 litrów. Normalna jazda miasto 7,8 litra. trasa 7. Silnik cichy, jedynie po rozruchu na zimno w garazu trochę klepie. Zero brania oleju.
5,0
Skrzynia biegów
Polecam automat 6 biegowy z tiptorinkiem. Idealne połaczenie.
4,0
Układ jezdny
To obok układu hamulcowego słabsza strona. Komfort wzorowy, cicho pracuje na równych drogach, ale zakręty jak na titanicu. Miękko jest, co daje super komfort.
Komfort
4,0
Widoczność
Jak to w sedanie 4,8 metra słabo. Dobrze że są czujniki prakowania i kamera cofania (opcja).
5,0
Ergonomia
Daję doskonale, bo auto jest kompletnie bezawaryjne, mało pali.
Przeglądy co 15 tyś, to minus. Koszt serwisu w dieslu potęguje spora ilość oleju silnikowego. Serwisy są do bani za kompetencję.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Brak uwag, dobry standard. Klima super działa, Grzane fotele w zimę lub w poranki nieocenione - ideał.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Super - chyba tylko żuk i superb są większe
4,0
Wyciszenie
Standard, nic nie zaskakuje, ale mogłoby być pewnie lepiej. Nowa e-klasa nie jest oszałamiająco lepsza.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Z uwagi na bezawaryjność to idealne auto. Diesel mało pali, nawet w automacie. Minusy, to przeglądy co 15 tyś i niekompetentnt serwis. ceny w serwisach wiadomo - drogo, ale z uwagi na małą popularność auta, polecam je.
5,0
Stosunek jakość/cena
Super, polecam - 50% ceny skody suberb czy passata.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
IDEALNIE - 65 tyś, zero uwag. Mam dwa takie auta.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak wyżej.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 150KM 110kW
[l/100km]