Karoseria
: Auto ma 8 lat - zero śladów korozji, bąbli itp. Jedynie odpryski po kamieniach.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: stuka, bo ten typ tak ma. Na przeglądach wszystko OK
Układ elektryczny
: czasem zacina się elektryka szyb
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
W sam raz na to auto i jego masę. Z gazem eksploatacja wychodzi taniej niej diesle. Wysoki Moment dostępny już od ok 1800 obr, a prawdziwego kopa dostaje po 3,5 tys. DO setki z gazem pewnie trochę ponad 10 sek, ale na każdym biegu powyżej 3,5 tys to mało które auto lepiej idzie :)
Silnik bardzo cichy, na trasie głośniejszy jest szum opon i powietrza.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi nie haczą, ciężko jedy nie wrzuca się jedynkę. Brakuje 6 dla mniejszego spalania.
4,0
Układ jezdny
Bez zastrzeżeń.Pochyla się na szybkich zakrętach, ale nie wynosi go nigdy. Zawieszenie dośc głośne, ale bardzo trwałe.
Komfort
5,0
Widoczność
Mnóstwo miejsca zarówno z przodu jak i z tyłu. Zawieszenie komfortowe, szkoda że głośne.
3,0
Ergonomia
Słabo oświetlone radio. Przełączniki i guziki na miejscu. Nie za dużo schowków.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie bardzo wydajne, klima najlepsza z jaką miałem do czynienia, mimo iż ręczna. Chłodzi 5 sekund po odpaleniu auta !
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie dostaję do drzwi pasażera :) Miejsca dla rodziny mnóstwo.
4,0
Wyciszenie
Gdyby nie szum powietrza i opon byłoby doskonale
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie psuje się, więc OK. Na gazie jest dobrze, na PB byłoby dość drogo. Częściw cenie jak do Leganzy - tańsze niż Vectra.
4,0
Stosunek jakość/cena
Polecam
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Właściwie pierdoły ...
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Raz zatkany EGR. Czyszczenie 150 zł.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 24v 143KM 105kW
[l/100km]