Karoseria
: Korozja po pięciu latach pomimo, że samochód jest garażowany
4,0
Całokształt
Fajne autko, szkoda, że karoseria zaczyna korodować po tak krótkim okresie eksploatacji. Mógłby też nie bujać się tak na zakrętach.
Wrażenia
4,0
Silnik
Bardzo fajny silnik, ale potrafi się zalać jeśli nie odpali za pierwszym razem. Prawie go nie słychać.
4,0
Skrzynia biegów
OK, biegi wchodzą płynnie.
3,0
Układ jezdny
Komfortowe zawieszenie, ale zbyt miękkie na polskie drogi. Do tego zbytnio przechyla się na bok na zakrętach.
Komfort
5,0
Widoczność
Tu należy się 5 widac doskonale we wszystkich kierunkach.
4,0
Ergonomia
całkiem nieźle tylko kto wymyślił zegarek na środku? w pogodny dzień nic na nim nie widać.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca jest faktycznie dużo. pakujemy sie całą rodzinką razem ze świnką morską i ptakiem w klatce i jescze jest luz.
4,0
Wyciszenie
Silnika nie słychać, natomiast na przełomach i dziurach dudni, ale jak się wyjedzie na gładki asfalt to po prostu super.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
to zależy jak bardzo mi się spieszy :-)
5,0
Stosunek jakość/cena
bardzo dobrze wyposażone i komfortowe jak na swoją cenę.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przez 5 lat żadnych poważnych usterek, raz zdarzyło się, że odbijał wyłącznik zamykania szyby i ta po pełnym zamknięciu ponownie się otwierała, ale wystarczyło wyregulować. Poza tym kompletnie nic.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Niestety na niezawodności się kończy. Po piątym roku zaczeły sie problemy z korozją. Najpierw zaczęła korodować klapa bagażnika a teraz mam korozję przy drzwiach tylnych. Chyba czas go sprzedać bo troche się obawiam co będzie dalej. Szkoda, bo samochodzik całkiem fajny i całkowicie bezawaryjny.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 24v 143KM 105kW
[l/100km]