Szukaj

Ocena kierowcy - Chevrolet Epica

epica, 13 lat temu
Silnik 2.0 24v 143KM 105kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 146 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Chevrolet Epica 2.0 24v 143KM 105kW 2006-2012 - Oceń swoje auto
3,23
23% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy : każdorazowo po myciu auta rdzewieją tarcze i zapiekają się klocki tak że rano nie idzie ruszyć auta, pomimo że jest myte przy zimnych hamulcach
Zawieszenie : puki syuki i nie wiadomo skąd powyminie amorów przód tył stabilizatorów
Przeniesienie napędu : po wymianie półosi skrzynia biegów lipa
3,0
Całokształt
Wrażenia
3,0
Silnik
Na wolnych obrotach kiwa się (myślałem że poduszki ale w ASO stwierdzili że są ok, wgrali nowe oprogramowanie a on nadal się kiwa), słabe przyspieszenie, trzeba wysoko kręcić żeby jechał
2,0
Skrzynia biegów
po 145tys po puszczeniu sprzęgła na wolnych obrotach (podjazdy w korkach) słychać głośny stuk, prawdopodobnie sprzęgło się kończy. krótka jedynka,
2,0
Układ jezdny
praktycznie wymieniłem już wszystko a zawieszenie nadal stuka, na początku było ok tak do 70tys potem tragedia walcze nadal.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima latem cięko chłodzi pomimo czyszczenia i dobicia, ciężko wyregulować temp zimnego powietrza jak i gorącego brak skali pośredniej albo leci gorące albo chłodne
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z tyłu dużo miejsca z przodu też jest ok
3,0
Wyciszenie
gdyby nie ten świst powietrza między uszczelkami
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
całe szczęście poważnie mnie jeszcze nie zaskoczyła, ale sprzęgło jest do zrobienia, listwa kierownicza po wymianie 2razy, amortyzatory przód i tył po wymianie,
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Chevrolet Epica