Silnik
: Cisza podczas jazdy i "aksamitnie" pracujący silnik
4,0
Całokształt
Duzy cichy, wygodny, bezpieczny i mało popularny a więc mniej "chodliwy" (też odpukać)
Wrażenia
4,0
Silnik
Tak jak w testach- słabo przyspiesza poniżej 3500 obrotów, potem bardzo dobrze, ale w porównaiu z poprzednią moją Mazdą 626 1,8 90KM jest duża różnica na plus. Duża kultura pracy- praktycznie silnika nie słychać.
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Prowadzi się bardzo dobrze, przynajmniej gdy nie ma śniegu. Swoją drogą ESP by sie przydało. To jednak ciężki samochód!
Komfort
4,0
Widoczność
Długa maska ale ja takie lubię.
5,0
Ergonomia
Rozkłąd gałek i przycisków trochę jak w japończykach
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mam ręczną klimatyzację. Trochę wolno ochładza wnętrze natomiast na szybkich obrotach jest dosyć głosna. Ogrzewanie lusterek i przedniej szyby to jest to
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
To widać. Fotele wygodne.
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Benzyna 9,5-11/ 100km. Fabryczna instalacja LPG 10,9- 12,8 w zalezności od dynamiki jazdy ale srednio koło 12
5,0
Stosunek jakość/cena
Z instalacją fabryczną LPG poniżej 66 tys w promocji. Inny tej wielkości i z tym silnikiem to koło 100 tys!
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Problemy na poczatku z integracją elektroniczną modułu przepustnicy i LPG, ale teraz jest dobrze
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
odpukać!!!
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 24v 143KM 105kW
[l/100km]