Rozpedzony idzie pieknie, ale ta turbodziura troche wkurza. Ale powyzej 2000 obr-1 jest fenomenalny
5,0
Skrzynia biegów
Wreszscie 6 biegow w Chevrolecie
4,0
Układ jezdny
Tes tukajace amorki, troch psuja caly obraz fajnego zawieszenia. Wreszscie przestalem sie bac wchodzic w zakrety z wieksza predkoscia. W lacetti te numery nie byly mozliwe.
Komfort
4,0
Widoczność
przy skrecie w lewo na skrzyzowaniu brak widocznosci z prawej strony
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, aczkolwiek pokretlo od temperatury moglo by sie nie regulowac przy dotkniecu rantem spodni
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
po lacetti mialem obawy co do ECC, ale tutaj pracuje zgodnie z oczekiwaniami
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
troche ciasno z tylu, w lacetti bylo wiecej miejsca
5,0
Wyciszenie
Diesel pod maska niewyczuwalny podczas jazdy
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pytam sie tego co wymyslil cene filtra do 2.0 VCDi.
Ponad 300 zl za filtr oleju to przegiecie, cena w Lacetti byla duza, ale do Cruze\'a z 163 konnym silnikiem to jakas paranoja. Mam nadzieje ze to jakies prototypy sprzedaja, albo ze pojawi sie cos na rynku, bo nie wiem czym jest podyktowana ta cena, skor poprzedni filtr wyglada podobnie
5,0
Stosunek jakość/cena
Podajcie mi inne auto z 2.0 dieslem i 163KM pod maska z przyspieszeniem w granicach 8,5 sek/100km w cenie 64000 PLN z lakierem
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Odczyt z USB rzadzi sie swoimi prawami. Ulozenie katalogami i tak powoduje ze czyta on alfabetycznie utwory
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 VCDI 16V DOHC 163KM 120kW
[l/100km]