Silnik
: Bardzo dobra jednostka pod wzgledem ekonimicznym jak i dynamika i osiągi
5,0
Całokształt
Bardzo dobre prowadzenie jak na amerykańca, elastyczny i dynamiczny zarazem diesel. Brakowało w mojej wersji tempomatu. Można mieć słuszne pretensje do klimy/nawiewu, coś tu jest zle skonfigurowane w trybie AUTO samochód powinien schładzać się parę minut a nie 15 min na wiatraku szaleć, tak jakby nie było odpowiedniej cyrkulacji. Dobrze sie prezentuje szczególnie z przodu, typowy amerykański duży grill z logo CHEVY. Spalanie na trasie przy tej jednostce to 5,6 l jednak nie tak dobrze jest na miescie, srednie 6.7 jest zadowalające
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo dynamiczny ale tez elastyczny silnik na 3 biegu daje rade od 50 km do 110km/h. Nie dawał po sobie znac ze się meczy, dobrze dobrane biegi powodują ze obroty są w granicy 1800/3500 przy max prędkosci na danym biegu
5,0
Skrzynia biegów
Precyzyjnie zmienia biegi, krótkie przełożenia, nie było problemów przy 92 000 km, olej w skrzyni nie był wymieniany
4,0
Układ jezdny
Dośc dobre powadzenie, wybieranie nierówności na drogach bardzo komfortowe i wyciszone. Promień skrętu nieco słabszy niz przy autach z napędem na tylną oś
5,0
Karoseria
Lakier bez wad, czarny metalic GAR, odpryski na masce i zderzaku przednim pojawiły sie. Dobrze spasowane drzwi i klapy
Komfort
3,0
Widoczność
Z przodu super, moze nieco slupek przeszkadza, tył jednak słabo te lusterka nie pokazują wszytkiego. dobrze ze mam PDC z tyłu
4,0
Ergonomia
Mniej wiecej porownywalna do OPLA insignia, brakuje do ergonomi BMW nieco
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima do dupy. Nawiew na auto pracuje pełną mocą i nie jest w stanie wychłodzic auta w lecie w pare minut, brak chyba cyrkulacji lub dodatkowych wylotów pod siedzeniem kierowcy i pasazera (przód) nagrzewa sie szybko.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń kierowcy jest regulowana, przeszkadza jedynie konsola srodkowa na prawe kolano, nie jest to głeboka pozycja za kierownicą jak w przypadku BMW, ale komfortowe dobrze trzymajace fotele dają radę. Pasażerska przestrzeń z tyłu zmniejsza sie proporcjonalnie do komfortu przestrzeni kierowcy :D
5,0
Wyciszenie
Jak na auto tego segmentu jest bardziej wyciszone i komfortowe niż np jadące na opinii passeratti . nawet C klasa z 2009 roku nie dawała takiego komfortu. Jestem pozytywnie zaskoczony
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W sumie to OPEL wiec czesci dostepne w ASO OPEL lub duzo zamienników dostepnych w sieciach typu Intercars, elementy blacharskie rowniez nie sprawiaja problemu
5,0
Stosunek jakość/cena
Jak na auto za ok 25 tyś zlotych z tego rocznika to bardzo dobry wybór, taniej niz osławione passerati a jednak znajdziemy tu duzo opcji juz w standardzie ktore trzeba doplacac w innych markach
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
czasami szaleje czujnik deszczu i wycieraczki biegają mimo braku deszczu. Wyłaczenie i właczenie przywraca normalnosc pracy
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie trafiły mi sie
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 VCDI 16V 125KM 92kW
[l/100km]