Karoseria
: Potwierdzam że podczas mycia lub woskowania trzeba być nadzwyczaj delikatny aby nie pozaginac blach.
Silnik
: Muł totalny i dużo pali.
Zawieszenie
: Może jedzie jak po szynach ale potworne stuki denerwują.
2,0
Całokształt
Wrażenia
3,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa takie jak we wszelkich publikacjach dla silnika 1.6 w mieście ok 9 litrów a co do cyklu mieszanego i pozamiejskiego trzeba doliczyć ok. litr na każde 100 km.
2,0
Stosunek jakość/cena
Brawo dla \"speców\" od marketingu, sprzedają pojazd o ładnym wyglądzie (i tylko tyle na plus) a pod spodem mnóstwo usterek.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
To straszne ale już się przecierają obicia siedzeń. W fabryce już wiedzieli że jakość tkanin do obszycia siedzeń jest beznadziejna, gdyż w instrukcji obsługi już zapobiegawczo napisali aby nie siadać w ubraniach mających rzepy.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Stuki stuki i jeszcze raz stuki. Pierwsze co to serwis dokręca śruby w zawieszeniu,(...a świstak siedzi i zawija te sreberka...) Dokręca to co na wierzchu ale np.mocowanie górne samego tylnego amortyzatora w jarzmie to już nie bo wymaga to demontażu całego amorka z jarzmem. Tak więc serwis jest tylko z nazwy. Najlepiej zrobić to samemu. Na bruku stuki jak w dawnych autobusach tzw.\"ogórkach\".
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 113KM 83kW
[l/100km]