Inne
: Komfort kierowcy. Koszty zakupu i eksploatacji.
4,0
Całokształt
Lubie ten samochod :-)
Wrażenia
3,0
Silnik
Wolowaty. Bez redukowania biegow odradzam wyprzedzanie na trasie.
4,0
Skrzynia biegów
Dosyc precyzyjna. Niestety 5 biegowa.
4,0
Układ jezdny
Akceptowalny.
Komfort
3,0
Widoczność
Slaba. Przednie slupki szerokie. Mala szyba tylna. Mam 182 cm i przy moim ustawieniu fotela kierowcy przeszkadza slupek srodkowy. Lusterka boczne o dziwnym ksztalcie "ucinajacym" widocznosc.
4,0
Ergonomia
Z LPG troche malo pojemny bagaznik.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Beznadziejnie glosna klimatyzacja. Pokretla klimatyzacji mozna obracac kolanami kierowcy i pasazera. Uwaga! Praktycznie brak nawiewu na boczne szyby!
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca i pasazer maja miejsca az za duzo. Przy maksylanym odsunieciu foteli nie siegam (182 cm) stopami do pedalow.
Doskonale fotele kierowcy i pasazera. Podlokietnik przedni - zenada. Tylny rzad - tragedia. Nie kanapa, a twarda polka. Na szczescie z wygodnym podlokietnikiem. Miejsca na nogi wystarczajaco.
3,0
Wyciszenie
Do 120 akceptowalne. Powyzej, nie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dziadowskie fabryczne serwisy. Mozna kupowac czesci od Astry.
5,0
Stosunek jakość/cena
Doskonala. Auto kupione na koncowce dzialalnosci Chevroleta w Polsce za ok. 51,5 tys. zl. W cenie instalacja LPG, blutooth, tempomat, klima, podlokietniki,
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czesto przepalaja sie zarowki swiatel przednich. Wymienilem juz z 4 komplety.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Natychmiast po odbiorze posypala sie niedokrecona skrzynia biegow.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V DOHC 141KM 104kW
[l/100km]