Inne
: zaskoczyło mnie to że po 30 tys nadal lubie wsiadać i prowadzic cheviego
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
silnik 1.8 jest wystarczajacy dla przecietnego kierowcy, w polaczeniu z lpg tworzy udany duet, nie pogarsza osiagow a oszczednosci sa widoczne.
jesli ktos szuka dynamiki i nie bedzie nim jezdzil wylacznie po miescie proponuje diesle
3,0
Skrzynia biegów
zle, zle i jeszcze raz zle. a to z powodu braku 6 biegu. predkosci autostradowe to za duzo jak dla moich uszu. do 110 km/h komfortowo, dalej niestety gorzej
4,0
Układ jezdny
poprawnie i tyle
Komfort
3,0
Widoczność
słupki przednie potrafią przykryć budynek nie mówiąc o dzieciach mogących wtargnąć na jezdnię
5,0
Ergonomia
dużo miejsca, i dobrze rozmieszczone przyciski. nie za dużo i do tego ciekawie podświetlone. brakuje uchwytów na kubki troszkę wyżej, oraz mogło by być kilka więcej schowków
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
grzeje, chłodzi. chyba w porządku
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
regulacja dla kierowcy w wielu płaszczyznach, nawet bardzo wysokie osoby znajdą tu miejsce dla siebie, jednak problem mają osoby niskiego wzrostu, tu uwaga od mojej żony (165cm), że gdy przybliży siedzisko do przodu by sięgać pedałów jest niewygodnie blisko kierownicy
4,0
Wyciszenie
ale tylko do 110km/h
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
rocznie wyniki spalania wahają się od 8,5l LPG do 10l LPG + 50zł,lub 100zł miesięcznie na PB95.
pierwszy przeglad z rejestracyjnym po 15tyś wyszedł 700zł, teraz właśnie mam II i wycena wyszła 850zł.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
co jakiś czas z uwagi na użycie przez silnik LPG zapala się kontrolka ktora inf o potrzebie serwisowania + spada wskazówka stanu paliwa do poziomu minus zero, trwa to do nastepnego uruchomienia silnika,
druga rzecz to na razie 2x wyskoczyła mi kontrolka wyłączenie kontroli trakcji
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie wystąpiły. uwaga niestety kuny bardzo lubia cheviego
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V DOHC 141KM 104kW
[l/100km]