Zawieszenie
: Myślałem że to wóż drabiniasty a tym da się jeździć na codzień.
5,0
Całokształt
Super, unikalne w Polsce auto SPORTOWE, a nie pseudo-sportowe coupy. Prawdziwy Head turner i nie trzeba czuć się w tej samej lidze co Tomek
K. i jemu podobni jeżdżący porschakami.
Wrażenia
5,0
Silnik
Rewelacja. Myślę, że jeden z najlepszych silników. Bardzo kulturalna praca na niskich obrotach i ten budzący się diabeł po wciśnięciu pedału gazu jest nieoceniony.
4,0
Skrzynia biegów
Amerykanie muscle car odnoszą również do kierowcy. Trzeba mieć parę aby biegi przełączać, ale już automat radzi sobie b. dobrze.
5,0
Układ jezdny
Jak na super sportowe auto jest bardzo dobrze. Byłem bardzo pozytywnie zaskoczony - tym się da jeździć po polskich drogach. Serio!!!
Komfort
4,0
Widoczność
Widać, ale na podziwianie okolić nie ma szans. Może i dobrze bo kierowca powinien skupić się na kierowaniu. A pasażer na pilnowaniu żołądka przy ruszaniu i hamowaniu.
5,0
Ergonomia
Wszystko jest na miejscu, tylko te platiki na kokpicie ....
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Oj słabo. Zimą ciepło, latem też.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca i wygodne fotele. Zaskakuje pod tym względem.
4,0
Wyciszenie
Nie jest to bentley, ale samochód sportowy musi być głośno, ale przy spokojnej jeździe jest bardzo dobrze.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie mnie powaliło. 6.0l i spalanie w mieście 13.6l. Na trasie przy 120km/h pali 9,9l.
5,0
Stosunek jakość/cena
Pod tym względem to najwyższa półka. Nie sztuką jest zapłacić 3 razy tyle i mieć to samo lub ciut więcej.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
So far so good!!!
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Puk, puk w niemalowane. Jest dobrze!!!
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 6.0 i V8 405KM 298kW
[l/100km]