głośny ale o to chodzi 410km muwi samo za siebie 3,8 do setki jest extra
5,0
Skrzynia biegów
6 biegów manual+ wsteczny dobrze chodzi nie szarpie krótkie skoki lewarka tez extra
4,0
Układ jezdny
nie czuć dziór nie buja ale jak sie doda gazu na swiatlacho to ustawia bokiem
Komfort
5,0
Widoczność
jak to w cabrio wszystko widać
5,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu nie ma durzo przucisków skóra el fotele i takie tam bajery
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
w zime nie jeżdże bo to cabrio ale w lato troche za cieplo ale tylko przy zamknientym dachu
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dla dwóch jest duzo miejsca dobrze ze nie ma tylnej kanapy bo tam nawet paczka zapalek by sie nie zmiescila
5,0
Wyciszenie
nie slychac opon anie powietrze tylko dzwiek v8
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przy jezdzie 150 na 3 biegu gdy zobaczylem na srednie spalanie to sie przerazilem 62l na 100km ale przy jezdzie 120-130 na 6 biegu to pali od 10 do 15l i praktycznie sie nie psuje
5,0
Stosunek jakość/cena
model zr1 cabrio rzadkość 410km piekny wyglod 80000przebiegu w stanie idealnym zarówno wizualnym i technicznym za......... 35000zł!!
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
takie drobiazgi jak brak uszczeli w przewodzie gogrzewania to żadkość tylko to mi sie zdarzylo