Karoseria
: Takich aut juz nie robia, jazda to niepowtarzalne doswiadczenie.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: Elektryczne pierdoly sie psuja i bywaja upierdliwe w naprawie.
4,0
Całokształt
Nowy nabytek, realizacja marzen z dziecinstwa.
Auto ma swoje lata, ale nadal jest atrakcyjne, do tego ma niezle osiagi nawet jak na dzisiejsze czasy.
Dobre wrazenie psuje skrzynia biegow (4 biegowy automat), elektryka i drobiazgi wynikajace z wieku (trzeszczace elementy).
Wrażenia
5,0
Silnik
LT1 - mocny i oszczedny
2,0
Skrzynia biegów
4 biegowy automat z innej epoki. Wolalbym 6-biegowy manual, ale ciezko takie znalezc i sa zwykle zajezdzone.
5,0
Układ jezdny
Prowadzi sie calkiem pewnie i przewidywalnie
5,0
Karoseria
Jak dla mnie piekna.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra, siedzi sie jak w szklanej kuli.
3,0
Ergonomia
Heh, egronomia w sportowym aucie? CIezko sie wsiada i wysiada.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jezdze z otwartym dachem, wiec nie uzywam :)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
To sportowe auto, ale jest calkiem wygodnie.
5,0
Wyciszenie
Zaskakujaco cichy, przydalby sie lepiej brzmiacy wydech.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeszcze nie wiem, ale tragedii nie bedzie
5,0
Stosunek jakość/cena
Chyba najepszy moment na kupno corvetty C4
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Psuja sie rozne drobiazgi elektryczne.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
C4 ma swoje wady, kazdy ktory sie interesuje tym modelem wie o co chodzi. U mnie na razie jest ok.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 5.7 i V8 304KM 224kW
[l/100km]