Szukaj

Ocena kierowcy - Chevrolet Captiva II SUV

mani, 12 lat temu
Silnik 2.2D 184KM 135kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 10 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Chevrolet Captiva II SUV 2.2D 184KM 135kW 2011-2012 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Silnik, zawieszenie.
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik rewelacja im dłużej jeżdżę tym samochodem tym częściej chce do niego wracać. Moc i przyspieszenie w tym samochodzie to coś pięknego:)
4,0
Skrzynia biegów
Tak jak już pisałem, jedyna krótka, ale już się przyzwyczaiłem, dwójka ciężko wchodziła, ale też już opanowałem sprawę, z 6stym biegiem jednak nie ma problemu jak pisałem wczesniej
5,0
Układ jezdny
Niestety obecnie sprawdzam samochód głównie na asfalcie, na mokrym jak i na suchym sprawuje się świetnie, szczególnie w zakrętach, słabe trzymanie boczne, ale samochód na drodze trzyma się pierwszorzędnie.Obecnie czekam na zimę i wyjazd na narty.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność do tyłu świetna, dzięki kamerze, z przodu jednak brakuje trochę czujnika parkowania, szkoda, ze nie można np dokupić go w salonie.
4,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką, nawigacja kiepska, gdyby nie kolorowy wyświetlacz, który dodaje serca wnętrzu samochodu, to bym wolał jej nie mieć. Rado ciężkie w obsłudze. Brakuje mi też podświetlenia przycisków na kierownicy, w nocy ciężko załączyć tempomat jeśli nie wie się gdzie on jest.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja moim zdaniem super, przy klimie w 30 stopniowym upale było zimno w samochodzie. Przy ciemniejszym kolorze auta samochód ma się gorzej, ja mam biały kolor, znajomy czarny, przy upale widać różnice w możliwości klimatyzacji. Samochód jest spory, wiec klima ma wiele do schłodzenia.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzenie wiele dla wszystkich pasażerów, 3rząd siedzeń też jest wygodny, sam na nim jechałem i nie czułem, ze jadę na awaryjnych miejscach. W Mitsubishi na kanapie jest o wiele mniej wygodnie.
4,0
Wyciszenie
Wyciszenie super, jedyne co dociera do wnętrza samochodu, to wibracje przy jeździe na zbyt niskich obrotach silnika, ale to wina sporego momentu obrotowego i kierowcy.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tu chciałem się wypowiedzieć po większym przebiegu, ostatnio pisałem przy przebiegu 1000 km, teraz mam 10.000 tyś i spalanie minimalnie spadło. Jeśli jeździ się ekonomicznie do 90km/h można osiągnąć średnio 7.5 litra, przy jeździe do 120km/h nie udało mi się zejść poniżej 8.1 litra, Przy jeździe normalniej do 120 km/h średnio 8.5 litra. Przy jeździe ciągłej ok 140km/h spalanie 10.5 litra, przy jeździe ciągłej ok 160km/h 14 litra, na klinie spalanie rośnie o ok 0.4 litra na 100 km. Spalanie sprawdzane na trasie ok 100 km
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po 10.000 km zaświeciła się kontrolka poduszki powietrznej.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.2D 184KM 135kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,1
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Chevrolet Captiva II SUV