Szukaj

Ocena kierowcy - Chevrolet Captiva I

wlasciciel captivy, 17 lat temu
Silnik 2.0D 150KM 110kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 1 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Chevrolet Captiva I 2.0D 150KM 110kW 2006-2010 - Oceń swoje auto
3,38
21% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
3,0
Całokształt
Wrażenia
3,0
Silnik
ponizej 2000 obrotow samochod stoi w miejscu.................kilka razy zgasl mi przy ruszaniu,bo nie wskoczyl na odpowiednie obroty w zakresie 2000 do 3000 niezle przyspieszenie
3,0
Skrzynia biegów
trzeci bieg wchodzi inaczej niz inne,czuc opor...............no i czaeem tarfia sie w piatke...............
3,0
Układ jezdny
glosna praca przy wlaczeniu tylnego napedu,w warunkach zimowych na oponach letnich plywa................opony zimowe moga mi dostarczyc na koniec marca,sa tak nietypowe ze nie ma ich w polsce 235/55/18
Komfort
5,0
Widoczność
wysoko sie siedzi i widac wszystko naokolo
4,0
Ergonomia
sylwetka bardzo ladna
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
silnik disla nagrzewa sie bardzo powoli,a co za tym idzie osiagbiecie nastawionej temperatury troche zajmuje czasu
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
duuuuuuuuuuuuuuuuuzo miejsca w srodku..............
4,0
Wyciszenie
jezdzilem zawsze benzyna,wiec disel jest dla mnie zawsze glosny,ale ci co jezdza mowia ze go nie slychac(ja slysze)..............
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
miasto w zime .masakra 13.7 litra...........zanim sie nagrzeje to juz trzeba stawac i stygnie.............jestem mocno zawiedziony zuzyciem,gdzie producent podaje zuzycie na poziomie 8 litrow.chetnie zaprosze pana co to napisal zeby mi pokazal jak jezdzic zeby taki wynik osiagnac............ trasa..............nie wiem na krotkiej udalo mi sie osiagnac 9.2 litra to o 2,5 wiecej niz podaje producent
3,0
Stosunek jakość/cena
samochod w tej klasie jest najtanszym...............ale to daewoo,wiec pewnie cena kosztem jakosci.........................do 100 000 gwarancja,a co dalej????
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
po trzech dniach jazdy zacina sie przycisk zwalniajacy dzwignie hamulca recznego,przy niskich temperaturach po rozruchu zapala sie kontrolka ladowania akumulatora podczas jazdy,system EPS chyba nie dziala bo kontrolka sie zapala,a wedlug instrukcji nie powinna.......juz musze odstawic go do serwisu........
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
mam nadzieje ze nie bedze musial tutaj nic wpisywac..................

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0D 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,1
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Chevrolet Captiva I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Chevrolet Captiva I