Silnik tragedia zrobiony z plastiku. Jak nie wtryski i inne duperele co chwilę coś się działo. Szczytac z niego błędny graniczy z cudem.
4,0
Skrzynia biegów
Trochę mulasta ale daję rade
4,0
Układ jezdny
Prowadzi się fajnie trzyma się drogi
3,0
Karoseria
Drobne ogniska korozji ale od spodu tragedia zalecam konserwacje
Komfort
3,0
Widoczność
Wysoki i to zaleta pomagają czujniki
1,0
Ergonomia
Pali jak smok
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko grzeje, fajnie chłodzi
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca opór ,gorzej 3 rząd siedzeń
3,0
Wyciszenie
Gabaret robi swoje
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części drogie każdy jakiś czujnik czy coś co związane z elektroniką drąży kieszeń. Paliwo też lubi.
1,0
Stosunek jakość/cena
W zakupie tanie ale utrzymanie tego auta drogie.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czujnik map sensor, temp. , przepływka, głównie elektronika
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wtryski, brak DPF, EGR- zaslepianie cudowanie, pompa zasilająca paliwo, cały dolot częste nieszczelności, intercooler, pompa ABS . Suma sumarum wartość zakupu auta, a i na końcu poszedł wał i tak skończyła się przygoda z captiva. Podobno wały nie wytrzymują 250k. Przypadłość tego silnika
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0D 150KM 110kW
[l/100km]