Szukaj

Ocena kierowcy - Chevrolet Captiva I

Paweł po 40 - tce, 7 lat temu
Silnik 2.0D 150KM 110kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 200 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Chevrolet Captiva I 2.0D 150KM 110kW 2006-2010 - Oceń swoje auto
3,77
12% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Wszyscy znajomi sądzili że to bardzo drogie auto ze względu na wygląd i gabaryty .
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Przegrzewa się karta bankomatowa na stacji paliw bo 4x4 kusi do częstych podróży.
4,0
Całokształt
Ogólnie fajny , wygodny i dobrze wyposażony wóz dla rodziny . W góry na narty jak i do Chorwacji nad morze w czwartek na pogrzeb jak i sobotę do ślubu czy w niedzielę do kościoła . Auto pasuje na każdą okazję i robi duże wrażenie na kierowcy jak i na sąsiedzie . Godne polecenia .
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik elastyczny cichy lecz trochę łakomy na paliwo i należy sprawdzać olej bo bywa że brakuje .
4,0
Skrzynia biegów
Automat perfekcyjny ale skrzynia nie posiada kontrolki oleju i poprzez przetarty przewód chłodzenia zatarta do czerwoności (naprawa 4 tysie )
4,0
Układ jezdny
ogólnie OK . 4x4 działa bez zażutów a 18 calowe kólka i miękkie zawieszenie naprawia polskie coraz lepsze drogi ale w ostrych zakrętach noga z gazu bo wypycha na zewnątrz tak więc przed glinami nie ucieknie
Komfort
4,0
Widoczność
Z przodu duża szyba ale i maska tak więc trzeba się przyzwyczaić .Do tyłu w czasie parkowania pomagają bardzo duże lusterka boczne ale raczej należy nasłuchiwać czujników cofania , które robią całą robotę .
4,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką czyli radio w kierownicy , tempomat również i łatwy w obsłudze , miejsce na kubki schowki na monety, karty itp. kieszeń wąska w drzwiach i duży podwójny schowek w podłokietniku a na okulary pod sufitem .
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Raczej szybko się nagrzewa chociaż na tylnych siedzeniach bywa różnie . Szyby nie parują w lato daje chłodzik ale ostatnio coś szwankuje regulacja klimy pewnie jakaś elektronika zawodzi bo jest zimno albo gorąco .
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 180 cm 90 parę kilo i jestem bardzo zadowolony gdyż mam dużo miejsca za fajerą . Fotele skórzane gorące w lato i zimne w zimie na szczęście podgrzewane regulowane elektrycznie więc łatwo dostosować . Z tyłu pasażerowie latają na zakrętach od prawa do lewa bo ślisko ale ogólnie nikt nie narzeka .
4,0
Wyciszenie
Zaskakująco dobrze wyciszona kabina w której nie trzeba się przekrzykiwać chyba że radyjko z super nagłośnieniem za głośno hula ale cicho też można bo wszystko słychać
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W automacie w zimę pokarze nawet 16 litrów po mieście ale ogólnie jakieś 11 i w trasie 9 . Części eksploatacyjne raczej w normie chyba że padnie skrzynia to wtedy boli .
4,0
Stosunek jakość/cena
Ostatnio staniały i można kupić już za 25 tysi tak więc chyba nie trzeba tłumaczyć że za taki wypas ,komfort i bezpieczeństwo podróżowania za względu na gabaryty i wszystkie poduchy cena jest bardzo dobra .
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Właściwie oprócz klamki w tylnej klapie i drobnej awarii klimy to nic się nie dzieje .
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Oprócz zatartej skrzyni i padniętego turbo chyba z winy filtra cząstek stałych bo czujnik spalania był walnięty to odpukać jest ok .

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0D 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Chevrolet Captiva I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Chevrolet Captiva I