Szukaj

Ocena kierowcy - Chevrolet Captiva I

Aurelinus, 14 lat temu
Silnik 2.0D 150KM 110kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 90 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Chevrolet Captiva I 2.0D 150KM 110kW 2006-2010 - Oceń swoje auto
2,85
33% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Jedyna zaleta to niezły silnik. Przy manualnej skrzyni biegów średnio spala 9,2 dm3/100 km po przeprogramowaniu sterownika. Przed przeprogramowaniem palił 10,5 dm3/100 km.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : Piasty przednich kół padły po 80.000, 00 km
Przeniesienie napędu : Sprzęgło padło przy 80.000,00 (na gwarancji, nieuznana)
Układ elektryczny : Wiecznie przepalają się żarówki w przednich reflektorach
2,0
Całokształt
Wrażenia
3,0
Silnik
Nic nadzwyczajnego, przeciętny hałas, powyżej 120 km/h robi się bardzo głośno, ale znośnie. Jeszcze by brakowało, żeby silnik się psuł.
1,0
Skrzynia biegów
Tragedia. Jeśli skrzynia pada w okolicach 70-80.000 km przebiegu to nie ma o czym mówić. Nie jest to wypadek wyjątkowy. Moi znajomi mają identyczny model i te same usterki, min. skrzynię biegów. Wymiana skrzyni biegów to 7000-8000 zł.
1,0
Układ jezdny
Nie wiem co kryje się pod nazwą "układ jezdny", ale jeśli elementy zawieszenia - to również tragedia. Przednie piasty kół nie wytrzymuja ciążaru auta, obie padły w granicach 80.000 km przebiegu. Wymiana jednaj to 1300 zł.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam wersję 7-osobową. To jedyny sensowny powód zakupu Chevroleta Captivy.
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przepalają się notorycznie żarówki i bezpieczniki, gwiżdzące wspomaganie, problemy z geometrią kół
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Dawno nie jeździłem tak słabym samochodem, sprzęgło i zawieszenie beznadziejne, padły obie przednie piasty koł, padło sprzegło, w sumie w ciągu 3 miesięcy koszty napraw wyniosły 10.000,00 zł. Wszystko przy 80.000,00 km przebiegu.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0D 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Chevrolet Captiva I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Chevrolet Captiva I