Układ hamulcowy
: Polecam to auto dla mobilnej rodziny.
5,0
Całokształt
Super auto dla rodziny. Jeżdżę sporo w górach w zimie na narty. Bez stresu przy wyciągach. Byłem w sytuacjach gdy tylko SUV-y radziły sobie bez problemu. Dużo miejsca w środku - lubię to. Bardzo dobrze radzi sobie w terenie (bez skrajności). No i zaskoczenie na autostradzie. Po 700 km wysiadam z samochodu bez objawów wyczerpania.
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
Brak mi porównania z innym automatem - ten spisuje się bardzo dobrze.
5,0
Układ jezdny
Dobrze spisuje się zarówno w terenie (lekkim) jak i na autostradzie.
Komfort
5,0
Widoczność
Pomocny jest radar a tyłu; brakuje radaru z przodu, ale jak na tę wielkość auta to bardzo dobra widoczność. Bardzo duże lusterka boczne ulatwiają orientację w sytuacji na drodze.
5,0
Ergonomia
Dostęp do wszelkich pokrętel i przycisków bez problemu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dla mnie, kierowcy, bez zastrzeżeń. Pasażerowie też nie narzekają.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Rewelacyjne siedziska trzeciego rzędu. Jeżeli jadą z nami dzieci to komfort dla siedmiu osób zapewniony.
4,0
Wyciszenie
Może przy szybkości 160 km/godz mogłoby być lepiej.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W tej dziedzinie chyba są ukryte rezerwy. 10,7 l/100km przy jeździe 140 km/godz przez 500 km - gdyby było poniżej 10 l/100km to by byla 5-ka.
5,0
Stosunek jakość/cena
Udało się kupić po rozsądnej cenie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bez zarzutu. Czytam komentarze innych właścicieli Captiv - może mają pecha?
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0D 150KM 110kW
[l/100km]