Karoseria
: Baaaaaaaardzo dużo miejsca, zdumiewająca dynamika jak na silnik 2.0 diesiel
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Przy jeździe po mieście występuje dyskomfort częstej zmiany biegów, ale w korkach bez szarpania jeżdzi na 1 lub 2 biegu
4,0
Skrzynia biegów
Jeżdżę manualem i jest dobrze zestopniowany, zwłaszcza niższe biegi ale dzięki turbo ma fajną dynamikę
4,0
Układ jezdny
Trochę może zbyt duży promień skrętu
Komfort
4,0
Widoczność
Słupki z przodu zbyt grube, poza tym bez zastrzeżeń, i nieco spore martwe pole zwłaszcza z prawej strony
4,0
Ergonomia
No cóż, są lepsze auta pomimo starszej generacji, ale w tej klasie cenowej jest najlepszy, trochę trudności w obsłudze centralnej części konsoli w dolnej części
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko łapie temperaturę i długo trzyma po wyłączeniu silnika.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
I tutaj bije na głowę konkurentów masa miejsca
4,0
Wyciszenie
Bez większych uwag
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeżdze spokojnie wykorzystując wysokie biegi, ale gdy trochę przycisnę zużycie rośnie o ok.0,5l/100km, robiłem próby w Niemczech i na tamtym paliwie zużycie spada o 1 l/100 km, wiele osób to potwierdza, nie tylko na ON ale też na PB95
5,0
Stosunek jakość/cena
Zwłaszcza po ostatnich promocjach cena super
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie nic się nie dzieje
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na razie spokój - oby jak najdłużej
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0D 150KM 110kW
[l/100km]