Szukaj

Ocena kierowcy - Chevrolet Camaro V Coupe

Robin, 4 lata temu
Silnik 3.6 304KM 224kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 145 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Chevrolet Camaro V Coupe 3.6 304KM 224kW 2006-2015 - Oceń swoje auto
4,50
6% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Przed zakupem bałem się opinii o LLT ale niesłusznie - dobrze utrzymany odwdzięcza się bezawaryjnością i frajdą!
5,0
Całokształt
Szukałem samochodu na weekendy i przejażdżki - w tej roli sprawdza się perfekcyjnie. Przyciąga wzrok, jest łatwy w prowadzeniu i daje mnóstwo frajdy z jazdy. Części łatwo dostępne, wszelkie naprawy proste do ogarnięcia - chociaż od zakupu jeszcze nie wymieniłem nic poza olejem i filtrami :) Lać paliwo, wsiadać w wóz i cieszyć się z każdego kilometra.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jednostka 3.6 LLT ma słabo rozwiązane sprawy olejowe - dobrze jest zamontować chociażby separator oleju i stosować olej najwyższej jakości zachowujący normy Dexos 2 (napinacz rozrządu jest hydrauliczny dlatego dobry olej gwarantem, że nie przeskoczy nam w trakcie zabawy i nie narazi na koszta). Poza tym małe poprawki i systemie odpowietrzania korbowodowej i nic nie powinno się dziać - serwisowany na bieżąco odwdzięcza się bezawaryjnością i fajną mocą.
5,0
Skrzynia biegów
Manualna skrzynia jest bardzo precyzyjna i trwała - każdy bieg wchodzi odpowiednio ciężko i bez zgrzytów. Dodatkowo szósty "nadbieg" idealnie sprawdza się w trasie redukując spalanie. Warto również pamiętać o zmianie oleju w skrzyni co jakiś czas, na świeżym skrzynia pracuje delikatniej i łatwiej wyczuć skok biegu.
5,0
Układ jezdny
Bardzo precyzyjny układ pozwala na pokonywanie zakrętów i wykonywanie manewrów precyzyjnie. W trakcie jazdy "na wprost" samochód płynie jak po sznurku, na parkingu mimo swoich gabarytów łatwo jest się zmieścić w miejscu na raz. Wybieranie nierówności oraz tor jazdy po nierównym terenie jest przewidywalny i jazda nie sprawia problemów.
5,0
Karoseria
Piękna linia nadwozia w szerokiej gamie kolorystycznej przyciąga uwagę. Trwałość elementów jest bardzo dobra, należy jednak uważać na np. ranty drzwi. Niestety co do rdzy ciężko coś zauważyć ponieważ w zimę samochód jest garażowany i nie ma styczności z wodą i solą które mogłyby co nieco nadgryźć - mój egzemplarz po niecałych 150K wygląda jakby wyjechał z fabryki bez elementów skorodowanych lub uszkodzonych.
Komfort
2,0
Widoczność
Największa bolączka i minus tego modelu - jedzie się troszkę jak w czołgu. Do zmniejszonej widoczności jednak można się łatwo przyzwyczaić lecz na początku może ona powodować dyskomfort.
3,0
Ergonomia
Silnik 3.6 daje sporą frajdę z jazdy oraz wcina przeciętnie około 11 litrów paliwa - jest to bardzo dobry wynik. Dodatkowo wszelkie płyny eksploatacyjne kosztują tyle co w zwykłym samochodzie więc nie ma obaw o kosmiczne ceny np. oleju. Zestaw filtrów z olejem wynosi około 200-240 zł także tyle co w zwykłym samochodzie osobowym.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimę cieplutko - w lato chłodno. Samochód bardzo dobrze trzyma temperaturę co oznajmia dodatkowymi wskaźnikami. Dodatkowo mamy sporo możliwości regulacji oraz ustawień. Należy dbać o filtr kabinowy który znajduje się po lewej stronie pod maską pod podszybiem - mój po zakupie był nieco zapomniany.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca jest sporo zarówno dla kierowcy jak i dla pasażerów - nawet na tylnej kanapie da radę upchnąć dorosłych którzy nie będą zbędnie narzekać, choć nie ma co ukrywać - nie jest to wóz dla 5-cio osobowej rodziny ^^ Na wakacje we dwoje starczy miejsca aż nadto, wszelkie większe zakupy również mieszczą się bez problemu. Pasażer może wygodnie się rozłożyć nie przeszkadzając w jeździe.
4,0
Wyciszenie
W środku podróżuje się bardzo dobrze, jedyne co słychać to mruk silnika lub przy przyspieszaniu przyjemnie brzmiący układ wydechowy. Podstawowa wersja brzmi bardzo dobrze i nie denerwuje wszystkich dookoła - w tym w trasie komfort jest na wysokim poziomie. Często jeżdżę z przyciszoną muzyką aby móc posłuchać jak pracuje samochód :)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Utrzymanie kosztuje tyle co utrzymanie zwykłego przeciętnego samochodu - części jest sporo a wymiany większości z nich możemy przeprowadzić sami w domowym zaciszu.
5,0
Stosunek jakość/cena
Szukałem samochodu do 50K i w tym przedziale cenowym coś o większej mocy i frajdzie z jazdy ciężko znaleźć - dodatkowo wykończenie, różne opcje i sam wygląd samochodu to w moim guście TOP1.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Odkąd zakupiłem samochód dosłownie nic nie musiałem przy nim robić poza eksploatacją. Tylko jazda i frajda :)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poprzedni właściciel wymienił sprzęgło i poza tym zupełnie nic - dodatkowo po 150K samochód wygląda jakby dopiero wyjechał z fabryki i nie ma żadnego elementu który wskazywałby oznaki zmęczenia materiału.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 3.6 304KM 224kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Chevrolet Camaro V Coupe