Szukaj

Ocena kierowcy - Chevrolet Camaro III

HaalBragg@gmail.com, 17 lat temu
Silnik 5.0 218KM 160kW
Rok produkcji 1991
Przebieg: 166 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Chevrolet Camaro III 5.0 218KM 160kW 1985-1992 - Oceń swoje auto
4,15
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Relatywnie niskie spalanie jak na tę pojemność skokową
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : czujniki temperatury i sonda lamda
Układ elektryczny : podnośniki szyb i elektryczna winda bagaznika
Zawieszenie : gumy stabilizatorów
4,0
Całokształt
Kapitalne jako drugi pojazd. Walory użytkowe: żadne.
Wrażenia
5,0
Silnik
Nadzwyczaj elastyczny, duży moment obrotowy, relatywnie niskie spalanie jak na tę pojemność skokową, bardzo dobre przyspieszenie i miłe dla ucha brzmienie wolnossącej V8
4,0
Skrzynia biegów
skrzynia manualna (T-5) o krótkich przełozeniach i sporym nadbiegu pozwala na bardzo dynamiczną jazdę lecz za cenę nieco niższej prędkosci maksymalnej (nie więcej niż 115mph tj. ok.185 km/h)
3,0
Układ jezdny
Tylny napęd to jest to! Jednakże auto dzieki sporemu momentowi obrotowemu ma tendencję do zrywania przyczepności. Hamulce nieco za słabe jak na pojazd o tej mocy i masie. Niskie zawieszenie i spoilerowanie utrudnia jazdę po miescie ("krawęzniki i leżący policjanci" nie zawsze są łatwe do pokonania)
Komfort
4,0
Widoczność
Bardzo dobra do przodu i na boki. Do tyłu znacznie gorzej. Piękne lecz niewielkie lusteka.
4,0
Ergonomia
Auto bardzo dobrze wyposazone ja na ten rocznik: klimatyzacja, pełna elektryka, wspomaganie kierownicy itd. Wszystkie wskaźniki, przełączniki i dźwignie w zasiegu rwzroku i ręki.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo sprawna i wydajna klimatyzacja. Ogrzewanie bez zarzutu. Na lato idealnym rozwiązaniem zdejmowane szklane panele dachowe (t-tops) pozwalają w tym coupe poczuć się jak w cabrio.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duzy komfort dla pasażerów przednich siedzeń. Bardzo wygodna pozycja kierowcy i pasażera, jednakże nadzwyczaj niska, niemal leżąca. osoby o niskim wzroście mogą nie widzie końca bardzo długiej maski :) Miejsca z tyłu są raczej dla dzieci, bądź na krótkie przejażdźki. Bagaznik nosi taką nazwę, żeby nie nazywać go schowkiem na neseser i rękawiczki.
4,0
Wyciszenie
Bardzo dobre wyciszenie komory silnika. Plastki wnetrz już gorszej jakości i lubia sobie pohałasować nawet gdy są dobrze spasowane.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Relatywnie niskie spalanie jak na tę pojemność skokową (średnio 12,5/100 przy silniku 5002 cm3) Również niewysokie koszty części zamiennych. Niestety nie wszystkie dostępne w Polsce, Natomiast serwis stosunko drogi. Niewiele wyspecjalizowanych warsztatów.
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto daję dużo radości za niewielkie pieniądze. Zaniednbane przysporzy tyle samo kłopotów.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto standardowo awaryjne jak na swój wiek. Usterki raczej drobne, związane ze zuzyciem elementów niż ich słabą jakością.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pojazd trudny do "zajechania" w normalnej eksploatacji. Oczywiścię przy tendencji kierowcy do "palenia gumy i kręcenia bączków" mogą zdazyć się niespodzianki, gdyż silnik podatny jest na przegrzewanie i w najłagodniejszym przypadku może to skutkować wymianą uszczelniaczy zaworów.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 5.0 218KM 160kW [l/100km]

Średnie zużycie
13,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
12,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
16,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Chevrolet Camaro III