Zawieszenie
: wspornik przekładnik kierowniczej i wąs przekładni
Karoseria
: plastiki w drzwiach
Układ elektryczny
: blokada kluczyka w stacyjce
4,0
Całokształt
Solidny, troszkę toporny, ale bardzo przyjemny wóz. Bardzo przyjemnie się siedzi o prowadzi ( jest bardzo przytulny ).
Wrażenia
4,0
Silnik
Stara, tradycyjna konstrukcja, niskoobrotowy motor, silny, boski dźwięk przy rurze wydechowej. Osiągi nie oszałamiają, ale są wystarczające. Można przypiszczeć na asfalcie :)
4,0
Skrzynia biegów
Starsza konstrukcja, tylko 4 przełożenia, ale dobrze dobrane. W moim egzemplarzu przy zimnej skrzyni lekko szarpie przy przełączaniu się 1 na 2.
4,0
Układ jezdny
Mam pewnie luz na kierownicy, auto ma ramę, więc nie prowadzi się jak osobówka , do tego opony AT 235/75/15. Za to trakcja nasniegu, w błocie, rewelacja. Seryjny prześwit trochę maly, ale latwo zrobić lift na 3cm.
Komfort
5,0
Widoczność
Widac całą maske, auto końćzy się razem z tylną szybą, słupki dość cieńkie.
4,0
Ergonomia
Kilka maknamentów, ale można się przyzwyczaić. Np. sterowanie tylną wycieraczką - trzeba uzyc dwóch palców do włączenia. Brak widocznej lampki przy ogrzewaniu foteli. Ogromny plus za elektryczną regulację przednich foteli, siedzi się rewelacyjnie. Genialnie składa się tylna kanapa. Klapa w bagazniku fajna, ale przeszkadza trochę w dostępie do bagaznika.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Trochę słabo mój egzemplarz grzeje w zimie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przyzwoicie jak na auto na ramie i napędem 4x4. Dość płytki bagażnik, ale z przodu soedzi się bardzo komfortowo.
5,0
Wyciszenie
Zaskakująco cichy. Na autostradzie słychać najbardziej opony AT. Przy oponach szosowych ich nie słychać
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie przyzwoite jak na SUVA z beznynowym silnikiem 4300 na ramie. Części tanie, ale zakres czynności serwisowych znacznie większy niż w wozie osobowym ( tylny most, olej w skrzyni aut, smarowanie podwozia, wymiana oleju co 10-12 tys.).
5,0
Stosunek jakość/cena
Tańśzy od wszędzie wystepujacego Jeepa Grand Cherokee. Ma inne wady ale też inne zalety. Przy podobnej awaryjności jest znacznie tańśzy i bardziej oryginalny.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Plastiki w drzwiach trzeszczą. Generalnie auto bardzo solidne, ale słaby wąs przekładni kierowniczej i wspornik.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 4.3 i V6 4 WD 193KM 142kW
[l/100km]