zero drgan, przyjemna praca na wszystkich obrotach, reakcja ok
5,0
Skrzynia biegów
miałem kilka amerykańskich pojazdów,
z automatem ale nigdy zmiana biegów nie była tak płynna( fabryczna skrzynka)
4,0
Układ jezdny
lekko kołysze, czego oczekiwać od terenówki przerobionej na SUV
Komfort
5,0
Widoczność
w miarę wysoko, lustra wielkie, szyby solar bez zbędnych profili super!
5,0
Ergonomia
wszystko w zasięgu, wielkie przełączniki nawet radio fabryczne mogę przełączyc w rękawicach. jest mały minusik tempomat i wycieraczki na jednej dzwigni, nieporozumienie. Ale kto jedzie w terenie na tempomacie?
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez komentarza
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wystarczająco ale blisko ciała,dość twardo ale nadrabia podgrzewanymi siedzeniami i regulacją części lędzwiowej
tylko w DODGE CARAVAN czułem się jak w salonie.
5,0
Wyciszenie
nic nie słychać do 130km/h
potem głośniej (wozik ma 16lat)jedzie do 185 i odcina.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
to amerykanin. przecietnie 10,5l/100
trasa i do 16l/100 miasto co dla silnika 4,3 l benzyna i wadze 2t to dobry wynik
oczywiście silnik VORTEC
przeglady we własnym zakresie, nie mama zaufania do warsztatów.
częsci jesli jest dojście do stanów to są za grosze.
4,0
Stosunek jakość/cena
trzeba szukać okazji
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wtyczki świateł, zaśniedziały,
najlepsze są w TOYOCIE
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak, jak się dba to jeżdzi i jeżdzi
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 4.3 i V6 193KM 142kW
[l/100km]