Wysmienity pojazd dla milosnikow mocnych wrazen. Blazer towarzyszyl mi w trzech wyprawach po Nowym Meksyku, Arizonie i Colorado , nie zawodny kon w ciezkich podejsciach, opcja 4X4 "realtime" pozwala kontrolowac naped a ABS daja komfort przy zlej nawierzchni. Blazer Tahoe LT jest modelem do ktorego w Stanach wyprodukowano najwiecej dodatkow w stylu "offroad" czyli do jazdy po bezdrozach (oslony reflektorow,zderzakow,dachowy wlot powietrza , lowstep - niskie progi i setki innych) jest to wiec - sadzac po ofercie handlowej najpopularniejsze auto na wertepy.
Wrażenia
4,0
Silnik
Podczas jazdy z wylaczonym 4X4 nie slyszalny,gorzej w pozycji 4X4 low speed,
5,0
Skrzynia biegów
Bez najmniejszych problemow , funkcja "overdrive" pozwala kapeczke zaoszczedzic
3,0
Układ jezdny
Zdecydowanie lepszy od Fordowskich typu F 150 czy F 250 , Prowadzi sie bezpiecznie przy pelnej stabilizacji bocznej , wytrzymaly i z impetem na wzniesieniach
Komfort
5,0
Widoczność
Akwarium - moze tylko zapasowka na tylnym hatchu przyslania troche widocznosc.
5,0
Ergonomia
Bez zarzutu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Niezawodne - to przeciez Chevrolet "duma Ameryki"
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wygodne fotele ,duzo miejsca na nogi i swietna przestrzen ladunkowa z mala strata dla pasazerow
5,0
Wyciszenie
Najlepsze w tej kategorii wiekowej
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tu w Stanach ten problem spada na piata pulke Ruch miejski 13-16 ltr/100km,trasa 10 litrow , ceny napraw jak zwykle w Stanach drogie , ale nawet serwisowanie "skorupy" Dodga Neona to niezly wydatek.Dzisiaj rano strzelila mi pompa paliwowa - koszt naprawy to 546 $
5,0
Stosunek jakość/cena
Wart kazdego dolara - Moj Tahoe ma 8 lat , 200 tysiecy kilometrow i "0"rdzy . Chetnie pomoge posiadaczowi Blazera w Polsce ze sprowadzeniem dodatkow i czesci zamiennych.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Kiedys zawieszal sie cyfrowy wyswietlacz predkosciomierza , ale naprawil sie sam (o dziwo)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Mam Blazera od 4 lat i jedyna wada jest koniecznosc wymiany klockow i opon ( nie liczac dzisiejszej pompy paliwowej)