Szukaj

Ocena kierowcy - Chevrolet Aveo T250 Sedan

Alfa, 14 lat temu
Silnik 1.2 i 72KM 53kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 7 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Chevrolet Aveo T250 Sedan 1.2 i 72KM 53kW 2006-2010 - Oceń swoje auto
3,15
21% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Zewnętrznie ładnie się prezentuje, co tu dużo pisac, poprostu podobał mi się, wnętrze dosyc elegandzkie, przestrzenne, lecz po wizycie w serwise czuję do tego samochodu niechc i będę starał się go w krótkim czasie sprzedac.
3,0
Całokształt
Na pierwszy rzut oka ładny, i to zasłania jego niedoskonałości.
Wrażenia
1,0
Silnik
Byc może miałem pecha kupując AVEO. Silnik b. słaby, pod byle górę konieczna redukcja, nawet do trzeciego biegu, i gdzie tu 72KM. Spalanie 8/100, zimą bardzo długo nagrzewa się, w serwisie na jeździe próbnej serwisant chcąc udowodnic, że silnik dobrze nagrzewa się doprowadzał na poszczególnych biegach nawet do 5000 obrotów, twierdził że teraz tak właśnie trzeba jeżdzic w co niebardzo chce mi się wierzyc. Olej czarny jak w ropniaku, przy siedmiu tysiącach przebiegu - śmiechu warte i tylko beczec. Taki twór nie powinien pojawic się na rynku, a producent powinen zwrócic pieniądze. A tak na marginesie, czy w Polsce jest ktoś odpowiedzialny za sprowadzanie nowego złomu?
5,0
Skrzynia biegów
Chociaż niektórzy narzekają na wsteczny bieg, według mojej opinii skrzynia biegów pracuje bez zarzutów.
3,0
Układ jezdny
Przy szybszej jeździe na zakrętach odczucie jakby tyłem chciało zarzucic, trzeba zachowac czujnośc, gdy jeżdżąc poprzednim autem robic tego nie musiałem.
Komfort
4,0
Widoczność
Widocznośc dobra, chociaż mogłoby byc lepiej. Szczgólnie cofając jest ograniczone pole widzenia. Cofanie ułatwia czujnik cofania, ale czy można tak w 100% zaufac elektronice?
3,0
Ergonomia
Są niewygodności, chcąc użyc sygnał dźwiękowy trzeba szukac przycisku,(jest za mały). Nie rozumiem dlaczego wyłącznik poduszki bezpieczeństwa pasażera schowany jest w schowku i to jeszcze na kluczyk; poroniony pomysł. Drążek zmiany biegów jest wysoki, śmiało mógłby byc krótszy,(wygodnieszy no i wygląd efektywniejszy).
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie ma problemu, pod warunkiem że zagrzeje się silnik. Problem opisany w pozycji SILNIK.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Super, wrażenie jakby było większe jak istotnie jest.
4,0
Wyciszenie
Słychac wyraźnie pracę silnika, mogłoby byc lepiej.
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przeglądu jeczsze nie miałem, więc trudno stwierdzic ewentualne koszty przeglądów czy napraw. Chociaż przyznam że nie jestem zachęcony do wizyty w serwisie po ostatnim u nich sprawdzianie, myślę że dobijając komuś samochód przygotowywują sobie na przyszłośc front pracy. Zużycie paliwa nie pokrywa się z normą określoną przez producenta. Ostatnio zużycie było stosunkowo wysokie bo 8/100 przy jeździe mieszanej z przewagą trasa.
3,0
Stosunek jakość/cena
Cena dostępna, chociaż dla ciułacza to i to jest dużo. I skoro ciułacz uciułał i zakupił biednego AVEO to serwis powinien traktowac go tak samo jak tego z wypasioną furą. Byc może ujawnię na forum nazwę złośliwego serwisu i opiszę coś więcej na ich temat.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Za mały przebieg.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Za mały przebieg, trudno się wypowiedziec.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.2 i 72KM 53kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Chevrolet Aveo T250 Sedan