Silnik
: Myślałam, że 1.2 to porażka, przyzwyczajona do zupełnie innych aut, z podejściem, że poniżej 3 litów nie schodzę nagle odkryłam że Aveo daje radę, tylko trzeba mu dać szansę.
5,0
Całokształt
bardzo dobry samochód, dla rodzinek z dziećmi, które spłacając kredyt na mieszkanie potrzebują niezawodnego wygodnego auta, na zakupy i wyjazd do rodziny czy za miasto, dobre też dla starszego małżeństwa. A całokształt psuje malusieńkie 14 cali - śmiesznie trochę wygląda autko na tak małych kołach.
Wrażenia
5,0
Silnik
mało mocy, ale daje radę. Niskie obroty i \"duże\" prędkości. Nie da się się pod górkę wyprzedzić kilku tirów na raz, ale naprawdę można się czuć bezpiecznie.
5,0
Skrzynia biegów
Jak dla mnie bez najmniejszych uwag. Krótkie przełożenia. Dość \"wyrozumiała skrzynia\" i silnik nie wariuje gdy poczekasz zbyt długo ze zmianą na kolejny bieg. Niestety drugiej osobie, która używa tego samochodu ma czasem problemy \"nie wchodzą jej biegi\", ale to zdecydowanie wina człowieka nie samochodu.
5,0
Układ jezdny
Nie jest to samochód, który jeździ jak po szynach, trzeba panować nad tym co się dzieje, ale nie jest to trudne i samochód dobrze się prowadzi.
Komfort
4,0
Widoczność
nie przypominam sobie większych problemów, mimo, że \"sedan\" jest krótki, i widoczność jest dobra.
3,0
Ergonomia
przeciętnie, tylko i jedynie za dziwne umieszczenie przycisku \"awaryjnych\" - szczególnie gdy jedziemy, wyprzedzamy, chcemy szybko podziękować za zjechanie z trasy... 2 lata a ja wciąż czasami trafiam w radio...
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Okna szybko parują, po włączeniu klimatyzacji dosłownie po sekundzie wszystko jest ok. Szkoda, ze nie da się włączyć nawiewu na szybę bez włączania klimatyzacji.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest ok, często jeździmy w 4 osoby dorosłe - nie jest to luksus, gdzie da się wysiedzieć 8 godzin w aucie bez większych przerw jako jeden z dwóch lub trzech pasażerów z tyłu,ale jako kierowca lub pasażer z przodu jak najbardziej.
3,0
Wyciszenie
Oszczędności dają się we znaki, nie jest dobrze, nie jest źle. Przy prędkościach powyżej 120 km/h zaczyna być \" słychać prędkość\" Przyznam nie jechałam więcej niż kilkanaście minut powyżej tej prędkości wiec do końca nie wiem jak bardzo by zmęczyło np. na Niemieckich autostradach
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jest naprawdę dobrze, przy ekonomicznej jeździe trasa W-wa - Lublina ok. 1/3 baku. Fakt jest faktem, czasem warto wlać 98, dużo fajniej chodzi
5,0
Stosunek jakość/cena
wyjątkowo dobry... cena i powyższe komentarze chyba mówią same za siebie
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
radio, cd mp3 - naprawdę daje radę, klima też, świetnie, że nie trzeba pamiętać o wyłączaniu świateł, kierunkowskaz \"pyka\" idealnie, żeby nie zapomnieć go wyłączyć ale też nie przeszkadza gdy jest długo włączony. fajnie, ze można otworzyć bagażnik kluczykiem, szkoda, że otwarcie samochodu nie oznacza otwarcia bagażnika itp. :) Bagażnik - bardzo dużo mieści, jednak jego pojemność ograniczają \"listwy utrzymujące pokrywę bagażnika\" które \"chowają się\" i wychodzą z bagażnika.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak na razie, raz podciągane sprzęgło... po wciśnięciu sprzęgła i gazu jednocześnie przez dłuższy czas... na ręcznym pod górkę...miał samochód prawo :)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 DOHC 84KM 62kW
[l/100km]