Zawieszenie
: trochę miękkie i czuć nasze dziury, po 42 tys jeszcze się trzyma
Przeniesienie napędu
: lewarek zmiany biegów nie zawsze wchodzi tam gdzie ma trzeba go wyczuć
4,0
Całokształt
Nie ma co narzekać jezdzi, nie ma awarii, bliskie spotkanie na skrzyżowaniu dobicie do zderzaka (tylnego) zniósł niespodziewanie dzielnie - leciutkie zadrapanie
Wrażenia
3,0
Silnik
Silniczek nie sprawia problemów, ale na autostradzie demonem szybkości nie jest szczególnie razem z klimą.
3,0
Skrzynia biegów
Trzeba wyczuć lewarek, nawet wprawnemu kierowcy rzadko, bo rzadko ale trafi się malutki zgrzyt przy włączaniu 2 i 3 biegu. Prosiłoby się o lepsze zestrojenie.
3,0
Układ jezdny
Czuć nasze dziury, ale w sumie napraw zawieszenia jeszcze nie było
Komfort
3,0
Widoczność
Widoczność w miarę ok
3,0
Ergonomia
Przełączniki wentylacji, klimatyzacji zbyt nisko zmuszają do pochylenia, lekki dyskomfort
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Utrudnieniem jest słaba wentylacja szyby przedniej połączona z automatycznym włączaniem klimatyzacji. Przy dużych mrozach bądź dużej wilgotności nie należy spodziewać sie czystych i suchych szyb. Ogrzewanie w miarę sprawne ale też bez tropików.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca wystarczająco dużo jak dla mnie
3,0
Wyciszenie
Ok
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na dalszej trasie przy rozsądnej szybkości do 90 km/h 5,5 l na autostradzie 130-140 6,5 l, średnie w mieście i nieco trasy około 6,4, zimą przy ostrych mrozach 7,0l
4,0
Stosunek jakość/cena
Samochód za rozsądną cenę
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po 42 tys km bez napraw i awarii, kilka żarówek wymienionych i właściwie to wszystko.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Póki co nic się nie zdarzyło
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 DOHC 84KM 62kW
[l/100km]