Polecam ten samochód, głównie jako drugi w rodzinie. Jest on bardzo zwinny, pakowny i prosty w serwisie. Za dużo nie trzeba go naprawiać, bo nie ma co. Zawieszenie jest proste bo ma mc perhsony z przodu a z tyłu to belka. Silnik 1.2 84 km ma łańcuch, który się nie niszczy jak w niemieckich VW. Jest przewidziany na całą żywotność auta. U mnie po zapaleniu rano na mrozie silnika wogóle ie słychać. Wnętrze jest obszerne, spokojnie strczy miejsca dla 4 osób. Bagażnik jak w Golfi e 4. Auto w zasadzie się nie psuje, tzn czasem trzeba wymienić klocki, czy filtry lub żarówki ale to jest eksploatacja a nie psucie się w trakcie jazdy.
Wrażenia
5,0
Silnik
Mały i zwinny 1.2 84 km jest wystarczjacy i na krótkie trasy i do miasta. Mi pali w granicach 5 - 6 litrów benzyny. Oprócz wymiany filtrów i oleju nic z nim nie trzeba robić. Silnik na łańcuchu.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzyni prosta i nie hacząca. Nie zniszczalna.
5,0
Układ jezdny
Twardawy, ale odporny na nasze polskie drogi. W zasadzie wymienia się czasem łączniki i drazki, a tak to nic. Amory wymieniłem po 120 tyś km.
4,0
Karoseria
Lepiej miec metalik bo się tak nie rysuje . Rdzy brak.
Komfort
5,0
Widoczność
W każda stronę jak w polonezie hehe. Wszytsko widać
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na takie auto OK
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zero ponadprogramowych wydatków.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
BRAK
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
BRAK
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 DOHC 84KM 62kW
[l/100km]