Tani w zakupie, trochę mniej w eksploatacji. Dużo pali, jak na swoje osiągi i pojemność. O ile w mieście można jeszcze można zaakceptować 9l, to w trasie 7 - 8 l jest zdecydowanie zbyt dużo. Niby można założyć LPG, ale wtedy z małego bagażnika nie zostanie prawie nic. Chyba, że ktoś wybierze jazdę bez koła zapasowego. Ponadto marne osiągi jeszcze bardziej zmarnieją. Idealny jako pierwsze autko do nauki i dojazdów do pracy w korkach dużych miast.
Wrażenia
3,0
Silnik
Dość słaby silnik, przy czterech osobach na pokładzie pod lekką górkę na autostradzie ledwo 100 km/h wyciśnie. Jego zaleta, to cicha praca.
5,0
Skrzynia biegów
ładnie chodzi
5,0
Układ jezdny
3,0
Karoseria
Lakier zbyt łatwo odpryskuje
Komfort
4,0
Widoczność
Bardzo dobra z przodu, gorzej z tyłu, ale bez problemu można parkowaćc tyłem
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestronny, jak na swoje gabaryty. Duży plus za szerokość - pasażer nie obija dźwigni zmiany biegów
5,0
Wyciszenie
W środku jest dość cicho. Znajomy raz myślał, że na wyłączonym silniku stoję, a pracował. Cicha praca silnika.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali, jak smok. Na autostradzie przy średniej, stałej prędkości 115 km/h i 4 osobach na pokładzie spalił 8,5 l/100km. Dla porównania Citroen C5 z silnikiem 2,0 TDI przy średniej stałej prędkości 130 km/h spalił niecałe 5 l/100km. Dość drogi serwis (wymiana sprzęgła 650 zł sama robocizna), części tanie (sprzęgło 300 zł). OC tanie. Bez zniżek we Wrocławiu około 1200 zł, w małej miejscowości około 800 zł.
5,0
Stosunek jakość/cena
Tanie autko, idealne na pierwszy samochód, aby nauczyć się dbać. do jazdy raczej w mieście.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
czasami się zdarzą, nic specjalnego
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 i 72KM 53kW
[l/100km]