Układ hamulcowy
: Że ten samochód w ogóle hamuje mając na uwadze wrażenia z pozostałych części auta.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: Standardowo montowane świece mają nieprawidłową ciepłotę.
Zawieszenie
: Usterką było wymyślenie takiego zawieszenia.
2,0
Całokształt
Powiem tak - zainwestujcie w używane auto za te same pieniądze. Cena nie jest przypadkowa. To nie jest tak, że auto za 30 tysięcy jest 2 razy gorsze od (dobrego!) auta za 60 tysięcy, kiedy oba są nowe. Może być 20x gorsze. Jeżeli już - zainwestujcie w dobry silnik. Wiem, że dobre wyposażenie sprzedaje się niestety lepiej na rynku wtórnym niż auto z mocniejszym motorem.
Życie jest ważniejsze, szanuj je.
Wrażenia
2,0
Silnik
Kultura pracy w porządku - i za to 2 gwiazdki. Elastyczność - brak. Na trasę - strach wyprzedzać, do miasta - strach wyjeżdżać z podporządkowanych przy ograniczonej widoczności.
4,0
Skrzynia biegów
Jedyna wada - wsteczny potrafi haczyć. Całkiem dobrze dobrane przełożenia.
2,0
Układ jezdny
Okręt. Tylko to nasuwa się na myśl. Wychył jak przy dobrym halnym żaglówką na bałtyku,
Komfort
4,0
Widoczność
Mała szyba z tyłu. Poza tym wszystko OK.
4,0
Ergonomia
OK.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Długi czas nagrzewania (ok. 10 minut po Warszawie w zimie).
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca ma dużo miejsca.
4,0
Wyciszenie
Nie jest źle. Byłoby 5 gwiazdek, ale... Silniki na wyokich obrotach zazwyczaj brzmią świetnie – Honda, BMW, Mazda – ten nie. Kiedy go już słychać - nie ma się z czego cieszyć – brzmi jakby miał się rozpaść. A propos rozpadnięcia – o tym za chwilę.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
9.5 l/100km w Warszawie, 7.5l/100km na trasie (przy tej ilości TIRów na drogach i jednopasmówkach całą podróż spędzasz modląc się o życie, trzymając się kurczowo czerwonego pola).
1,0
Stosunek jakość/cena
Jak wyżej. Jakości brak, cena jest. Zero pomnożone choćby przez 100 wciąż da zero.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Od 10 tysięcy kilometrów zapalony check engine. Serwis próbuje to naprawić już 11ty raz. Podejrzenia - zawory, EGR, niedokręcony korek wlewu paliwa, niedociśnięty bagnet oleju. To nie one.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jedynie sprzęgło - jeszcze na gwarancji.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 i 72KM 53kW
[l/100km]