Miłe zaskoczenie. Swietna praca na niskich obrotach.
5,0
Skrzynia biegów
Nie czuje się zmiany biegów. W innych \"automatach\" było odczuwalne szarpnięcie przy zmianie biegów. Tu występuje okazjonalnie.
4,0
Układ jezdny
brak uwag. Może nie ewelacja, ale nie ma się za bardzo do czego przyczepić.
Komfort
4,0
Widoczność
Do tyłu raczej słabo. Tak jak prawy przód. Trochę przeszkadza lusterko środkowe.
4,0
Ergonomia
Właściwie wszystko pod ręką, Brakuje informacji o zapalonych światłach przeciwmgielnych, i niewidoczna kontrolka klimatyzacji.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W normie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dobrze. Dużo miejsca na przednich fotelach, z tyłu też go nie brakuje, chociaż pasażerowie z dłuższymi nogami mogą narzekać na miejsce.
4,0
Wyciszenie
Parę razy złapałem się na tym, że sprawdzałem na obrotomierzu czy silnik pracuje, po prostu go nie słyszałem, ale to na niskich obrotach. W trasie do prędkości 130-140 jest doskonale, potem zaczyna przeszkadzać, a powyżej 170 jest już zbyt głośno żeby rozmawiać.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auot jest na gaz. W związku z tym przejazdy są barzo tanie. Części niestety stanowią pewien problem. Samochód jest zbyt żadki na naszym rynku w związku z czym większość rzeczy trzeba sprowadzać ze stanów, a to generuje koszty.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Poza niewielkimi usterkami w układzie elektrycznym, nic poważnego.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak na razie brak.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 i 16V 152KM 112kW
[l/100km]