Dobra alternatywa dla Mercedesow klasy E i S z 8 cylindrowymi silnikami. Znacznie lepiej wyposazony niz porownywalne cenowo i silnikowo BMW. Moga byc problemy z serwisem w Polsce. Nie jest to samochod na waskie, polne drogi.
Wrażenia
5,0
Silnik
Znakomity dzwiek, wyciszenie, nota wydechu. Podobny do 5 litrowego silnika Mercedesa.
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Mozliwosc zmiany ustawienia twardosci zawieszenia przez komputer pokladowy. Dzieki magnetycznemu zawieszeniu znakomita wygoda jazdy i jednoczesnie zankomite zachowanie na zakretach.
Komfort
4,0
Widoczność
Dosc duzy samochod. Pomagaja czujniki przeszkod w tylnym zderzaku.
5,0
Ergonomia
Dobra integracja bardzo skomplikowanych ukladow do komputera pokladowego sprzezonego z nawigacja. Wiekszosc operacji samochodu takich jak telefon Bluetooth, nawigacja, radio, CD, klimatyzacja, okna itp. mozna regulowac komendami glosowymi bez odrywania rak od kierownicy.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
ZNakomite ogrzewane i oziebiane przednie siedzenia. Bardzo wydajna klimatyzacja. Ciekawe ogrzewanie tylnych siedzen.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mogloby byc troche wiecej miejsca na nogi z tylu. Porywnywalne z z Mercedesem klasy E.
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobre. Raz po raz slychac opony na twardym bruku (z 18 calowymi kolami). Na autostradzie silnik jest beglosny.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie jest to Fiat Punto. Za benzyne trzeba slono placic szczegolnie jesli sie wykorzystuje mozliwosci silnika tego samochodu.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wg. danych z USA bardzo wysoka, porownywalna z Lexusem, znacznie wyzsza od Mercedesa, Audi czy BMW. Do tej pory nie mialem zadnych problemow. Cadillac przez ostatnie 5 lat mial jedna z najmnieszych usterkowosci wsrod samochodow sprzedawanych w USA.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak powyzej.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 4.6 i V8 32V VVT 325KM 239kW
[l/100km]