Bardzo dobra sterowność, na początku trzeba przyzwyczaić się do większego obrotu kierownicą, trochę głośny na bruku (może to wina opon?)
Komfort
4,0
Widoczność
Przy cofaniu mogli dodać opuszczane lusterka.
5,0
Ergonomia
Super
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bajka! Można zapomnieć o mokrych plecach.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Stworzony po kierowcę i pasażera z boku. Tył wygodny aczkolwiek mógły być odrobinę dłuższy.
5,0
Wyciszenie
Komfortowe wyciszenie. Przy 200 możesz szeptać.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
No niestety, coś za coś! Ale w końcu to limuzyna!
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Odpukać, całkiem przyzwoicie biorąc pod uwagę fachowość, przeszkolenie i umięjętności autoryzowanych serwisów w Polsce. Mam nadzieję, że trochę więcej pojawi się prywatnych serwisów i nie trzeba będzie za wprowadzenie na stanowisko płacić 300zł!
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak wyżej.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 4.6 i V8 32V VVT 325KM 239kW
[l/100km]