Jest to zdecydowanie komfortowe, przestronne i do tego ze sportowym charakterem auto. Ponadto często robi wrażenie nawet na właścicielach najnowszych modeli prestiżowych aut. Czego więcej trzeba ;) Minusem jest jakość wiązki elektrycznej silnika, która niestety nie wytrzymuje temperatur generowanych przez 4.6.V8. Niemniej jednak, przynajmniej w moim przypadku, koszty napraw są akceptowalne. Często niższe niż w przypadku europejskich czy japońskich aut.
Wrażenia
5,0
Silnik
Pięknie brzmi, szczególnie gdy się wkręca na wysokie obroty. Jeśli wymienia się olej co rok, to silnik nie powinien sprawiać problemów.
5,0
Skrzynia biegów
Płynnie i dynamicznie zmienia biegi.
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie rewelacyjne. Dobrze trzyma się drogi i nie buja na zakrętach.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Rewelacyjne.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Łatwo kontrolować spalanie. Przy normalnej jeździe 13l/100, za to przy sportowej potrafi i 30 spalić.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 4.6 i V8 32V AWD 324KM 238kW
[l/100km]